فقط ۳ ملى پوش پرسپوليس به امارات نمى روند
مرجع خبری پرسپولیس :
پرسپوليس فردا در حالى راهى امارات مى شود كه غيبت ۳ ملى پوش اين تيم را در اردوى دوبى قطعى است.حميد على عسكرى و سامان آقا زمانى به خاطر حضور در اردوى تيم ملى اميد و مجتبى زارعى به خاطر حضور در اردوى تيم ملى بزرگسالان پرسپوليس را در اين سفر همراهى نخواهند كرد؛ البته ظاهراً ميثاق معمارزاده با وجود مصدوميتش مجوز همراهى پرسپوليس در سفر امارات را به دست آورده و پرسپوليس را در اين سفر همراهى خواهد كرد.    
    
كرانچار سر وقت آمد
زلاتكو كرانچار سرمربى پرسپوليس طبق وعده قبلى در اولين ساعات بامداد روز چهارشنبه به كشور آمد و از ديروز بار ديگر در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا كرد. او ساعت ۲ و ۳۰ دقيقه بامداد وارد تهران شد و بعد از چند ساعت استراحت، عصر ديروز در محل تمرين سرخپوشان حاضر شد و هدايت تيمش را بار ديگر بر عهده گرفت. قرار است او روز جمعه به همراه كاروان پرسپوليس راهى امارات شود.

پرسپوليس فقط پول نقد مى خواهد

ماجراى ورود پرسپوليس به بازار نقل  و انتقالات نيم فصل به مذاق خيلى از تيم هاى ديگر خوش نيامده است. ظاهراً پرسپوليسى ها بعد از مدتها يك كار درست انجام داده اند و حاضر نشدند بدون دريافت پول نقد بازيكنان خود را در اختيار تيم هاى ديگر قرار دهند. همين مسأله هم باعث عقب نشينى تيم هاى خواهان بازيكنان مازاد پرسپوليس شده است. پرسپوليسى ها كه مشكل نقدينگى دارند قصد دارند در نقل  و انتقالات در آمد مناسبى را از فروش بازيكنان براى خود ايجاد كنند كه البته اين كار درست باعث ناراحتى بعضى تيم هاى خواهان شده است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)