صحبت هاى ويژه كاشانى با مدافعان و مهاجمان تيم
مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشانى مديرعامل تيم فوتبال پرسپوليس جلسه اى را با بازيكنان تيم برگزار كرد و به طور اختصاصى گفت وگوى ويژه اى را با مهاجمان و مدافعان تيم انجام داد. وى در اين گفت وگو به مدافعان تذكر داد تيمى كه مدعى كسب عنوان قهرمانى است نبايد اينقدر گل دريافت كند. كاشانى معتقد بود مهاجمان هم بايد تلاش بيشترى به خرج بدهند و تعداد گل هاى زده تيم را بيشتر كنند چرا كه از دست دادن هر موقعيتى ممكن است به قيمت از دست دادن ۳ امتياز با ارزش هر بازى منجر شود.

خوردبين عضو جديد كميته استيناف باشگاه پرسپوليس

محمود خوردبين پيشكسوت باسابقه پرسپوليس كه مسئوليت سرپرستى اين تيم را برعهده دارد به اعضاى كميته استيناف باشگاه پرسپوليس اضافه شد. خوردبين با قبول اين سمت مسئوليت سنگين ترى پيدا كرده است و اميدوار است بازيكنان كمتر دچار مسائل حاشيه اى شده تا وى در اين كميته با آنان روبرو نشود.

تذكر كاشانى در رابطه با انجام مصاحبه هاى حاشيه اى

حبيب كاشانى مدير عامل پرسپوليس اعلام كرد بازيكنان و اعضاى كادر فنى تيم براى انجام مصاحبه آزاد هستند اما اگر بازيكنى با انجام مصاحبه هاى حاشيه اى، باعث برهم زدن آرامش تيم شود به كميته انضباطى احضار خواهد شد. وى همچنين اعلام كرد در صورت ادامه اينگونه مصاحبه ها بازيكنان با جرايم سنگين ترى روبرو خواهند شد
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)