سرنوشت نامعلوم كميته فنى پرسپوليس
مرجع خبری پرسپولیس : اينطور كه از شواهد و قرائن بر مى آيد، گروه جديد هدايت پرسپوليس تحت سرپرستى حبيب كاشانى، علاقه  چندانى به ادامه همكارى با كميته فنى سرخ ها كه در زمان مديريت عباس انصارى فرد داشت ندارند و به زودى بايد شاهد قطع همكارى اين كميته با باشگاه پرسپوليس باشيم. كميته فنى پرسپوليس متشكل از تعدادى از پيشكسوتان پرسپوليس نظير حميد جاسميان، همايون بهزادى، محمدرضا زادمهر و … بود. اين در شرايطى است كه هنوز اظهار نظر رسمى از سوى كاشانى و همكارانش در مورد ادامه همكارى يا قطع همكارى با كميته فنى سابق سرخ ها مطرح نشده است.

عابدزاده براى پرسپوليسى ها لباس سفارش داد

به خاطر ايجاد شرايط هماهنگ در طول اردوى سرخپوشان احمدرضا عابدزاده، مربى پرسپوليس با هزينه شخصى خود، براى پرسپوليسى ها كت و شلوار و لباس فرم سفارش داد. در شرايطى كه قرار است لباس هاى مورد نظر باشگاه به زودى در اختيار سرخپوشان قرار بگيرد و شب قبل از بازى با ملوان خياط با حضور در هتل، لباس مورد نظر را براى سرخپوشان اندازه گيرى كرد.
تغيير و تحول اسپانسر
با تغيير در چارت مديريت پرسپوليس، قرار است اسپانسر و حامى مالى سرخپوشان نيز با تغييرات مواجه شود. در اين راستا با توجه به مذاكرات جديد مسئولان پرسپوليس با شهردارى، به نظر مى رسد شركت تعاونى اعتبارى شهر شانس اول اسپانسرى پرسپوليس  باشد كه به احتمال قريب به يقين جانشين به گل مى شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)