محمد در تست كادر پزشكى
مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع سرخپوشان كه چند هفته است به دليل مصدوميت شانس همراهى با ساير همتيمى هايش را از دست داده و اين شانس را دارد تا بازى با سايپا به شرايط بازى برسد در اين زمينه قرار است وضعيت جسمانى اين مدافع به زودى از سوى كادر پزشكى مورد بررسى قرار بگيرد تا پس از ok پزشكان محمد بتواند در ليست ۱۸ نفره سرخ ها قرار بگيرد.
توفيق اجبارى براى سرخ ها
در حالى كه قرار بود محل تمرين پرسپوليس به زودى تغيير كند، اخبار رسيده از باشگاه پرسپوليس حاكى از اين است كه سرخ ها حداقل تا نيم فصل همچنان در موسسه خيريه عمل تمرين خواهند كرد. مذاكرات اخير مسئولان باشگاه پرسپوليس با مسئولان ۲ ورزشگاه شركت واحد و نفت تهران به نتيجه خوب و قابل قبولى نرسيده تا توفيق اجبارى نصيب پرسپوليسى ها شود تا همچنان در موسسه خيريه عمل تمرين كنند. البته حبيب كاشانى و همكارانش به بازيكنان و اعضاى تيم قول دادند براى روز هاى آينده محل تمرين پرسپوليس  را كمى مجهزتر نمايند تا رضايت نسبى سرخ  ها جلب شود.
حلافى در راه فولاد
سعيد حلافى به زودى به صورت رسمى از جمع سرخپوشان جدا مى شود. حلافى كه اميدوار بود با حضور در پرسپوليس بتواند براى سرخ ها به ميدان برود، پس از مواجهه با چراغ قرمز كادر فنى پرسپوليس، قرار است راهى فولاد شهر شود تا شانس خود را در اين تيم اهوازى جست و جو كند
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)