مرجع خبري پرسپوليس :‌ بعد از تصویب طرح نظارت بر نمایندگان مجلس ، وزیر ورزش خبر از تغییراتی در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داد.

در مصوبه جدید مجلس که به نظر می رسد مورد تایید شورای نگهبان هم قرار می گیرد ، عضویت نمایندگان مجلس در نهادهای دولتی منع شده است. این در حالیست که دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و یک عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نمایندگان مجلس هستند.
به همین خاطر امیدوار رضایی ، مقداد نجف نژاد و محمد حسین نژادفلاح به زودی از هیات مدیره این دو باشگاه حذف خواهند شد . احمد رسولی نژاد ، معاون وزیر ورزش و جوانان در این مورد گفت : « ظاهرا مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای را در نظر گرفته که در آن عضویت نمایندگان مجلس در نهادهای دولتی منع شده است. اگر این مصوبه به تائیدیه شورای نگهبان برسد، رئیس جمهور تا 15 روز فرصت دارد آن را اجرا کند. اگر چنین چیزی باشد حدود دو سه ماه طول می‌کشد تا اجرایی شود. در آن صورت هیئت مدیره پرسپولیس 4 نفره و هیئت مدیره استقلال 5 نفره می‌شود. البته جای نگرانی نیست و اتفاق خاصی نمی‌افتد.»

شنیده می شود که بخشی از دلایل استعفای امیدوار رضایی در کنار اعتراضی که به عملکرد برنامه نود و عادل فردوسی پور داشت ، به همین موضوع مربوط می شود و احتمالا تصویب چنین طرحی در مجلس برای او قابل پیش بینی بوده است !

 

در عين حال صحبت هايي در خصوص دوشغله بودن رويانيان مديرعامل پرسپوليس و همچنين استعفاي وي از رياست ستاد حمل نقل و سوخت كشور نيز مطرح شده است. با اين وجود پيش از اين اعلام شده است كه قرار است دو عضو جديد نيز به هيئت مديره پرسپوليس اضافه شود تا تعداد اين اعضا به هفت نفر برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)