خبرگزاری پرسپولیس : تیم های پایه پرسپولیس این هفته را با سه پیروزی پشت سر گذاشتند. نونهالان پرسپولیس هم در حالی به تساوی رسیدند که مربیان تیم به قضاوت داور و عدم اعلام دو ضربه پنالتی به سود سرخپوشان اعتراض داشتند.

نونهالان پرسپولیس این هفته با گل شهاب رشنو برابر احسان ری به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

فرامرز سلطانی سرمربی تیم درباره این بازی گفت: این هفته سایپا صدرنشین شکست خورد و بهترین فرصت بود تا با یک پیروزی به امتیاز برابر برسیم اما اشتباه داور اجازه نداد. گل اول را زده بودیم که اتفاقات عجیبی روی داد. دو نفر که به ظاهر تماشاگر بودند، وارد زمین شده و با داور درگیر شدند و پس از آن اشتباهات داوری مشکل ساز شد. در یک صحنه روی رشنو خطا شد اما داور نه تنها پنالتی اعلام نکرد، بلکه به او کارت زرد داد تا از بازی بعد هم محروم شود. به این ترتیب شانس ما برای رسیدن به صدر جدول از بین رفت.

در دیگر بازی این هفته نوجوانان پرسپولیس 2 بر یک مقاومت را مغلوب کردند. امیر باصری و کامران زردچغایی گلزنان این بازی بود. شاگردان تهرانی نژاد در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که مقاومت قهرمان دو دوره گذشته تهران در مکان دوم جدول قرار داشت.

این هفته شاگردان مجید پروین هم به پیروزی رسیدند. جوانان پرسپولیس با دو گل نوید صدوری و حسین حسینی فولاد پایتخت را مغلوب کردند. این تیم هم اکنون برای بازی دیگری وارد میدان شده است. امیدهای پرسپولیس هم که خود را برای بازی دربی آماده می کنند برابر عقاب با دو گل دانیال جواهری و امیر زارع برابر عقاب به پیروزی دو بر یک دست پیدا کردند.

منوچهر عبدا..نژاد درباره این دیدار گفت: برای این بازی خیلی اذیت شدیم و میزبانی مناسبی صورت گرفت. بازیکنان ما حدود 90 دقیقه زیر باران منتظر بودند تا به آنها اجازه ورود بدهند. بازی قرار بود ساعت 12 شروع شود ولی ساعت 12:45 سوت شروع بازی به صدا در آمد چرا که حریف آماده نبود و طبق قانون فقط باید 30 دقیقه منتظر می شدیم. متاسفانه هیات فوتبال تهران نظارت کافی را روی رقابت های پایه ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)