خبرگزاری پرسپولیس : رقابت های این هفته تیم های پایه پرسپولیس این هفته با سه پیروزی برای سرخپوشان پایان یافت.

نوباوگان سرخپوش اولین بازی خود را با هدایت فرامرز سلطانی با پیروزی 4 بر 3 مقابل البرز به پایان رساندند. این تیم در یک بازی دوستانه هم ذوب آهن را با همین نتیجه شکست داد.

شاگردان سلطانی در تیم نونهالان هم رقابت های این هفته را با پیروزی دو بر یک بر مقاومت در ورزشگاه امام رضا (ع) به پایان رساندند. شهاب رشنو و محسن چگینی در دقایق 28 و 47 گل های این بازی را به ثمر رساندند. نونهالان پرسپولیس در این بازی چند توپ هم به تیر دروازه زدند و چند موقعیت تک به تک را هم از دست دادند. نونهالان پرسپولیس بازی بعدی خود را روز جمعه برابر تیم احسان شهرری و در زمین 13 آبان انجام می دهد.

در دیگر بازی این هفته نیز نوجوانان پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر شهرداری شهر قدس متحمل شکست یک بر صفر شدند.

در این بازی حریف سرخپوشان به یک گل زود هنگام در دقیقه 5 دست پیدا کرد و پس از آن به یک بازی بسته و کاملا دفاعی در زمین خود روی آورد. نوجوانان پرسپولیس بازی بعدی خود را روز جمعه برابر مقاومت تیم دوم جدول برگزار خواهند کرد و امیدوارند با پیروزی در این بازی به مکان سوم جدول برگردند.

جوانان پرسپولیس هم این هفته به پیروزی رسیدند. شاگردان مجید پروین با گل حسین حسینی در خانه نیروی زمینی به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کردند. این تیم روز پنجشنبه برابر فولاد پایتخت به میدان می رود.

و اما امیدهای پرسپولیس امروز در اولین بازی دور برگشت برابر پیکان، صدرنشین بازی ها قرار گرفتند. سرخپوشان که با انگیزه بالایی در زمین حاضر شده بودند ابتدا با گل های قاسم گرامی و محمد کیایی از حریف خود پیش افتادند اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و در حالی که امیدهای پرسپولیس برای تزریق نیروی جدید به تیم با کمبود نفر روبرو بود، پیکان با سه گلی که به ثمر رساند نتیجه را تغییر داد.

منوچهر عبدا…نژاد سرمربی امیدهای پرسپولیس درباره کسب این نتیجه  گفت: دو مساله باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. یکی این که بچه ها فکر کردند بعد از جلو افتادن با نتیجه دو بر صفر کار تمام شده است و مغرور بازی کردند. از سوی دیگر ما نیاز داشتیم که در نیمه دوم با تعویض هایی شکل بازی را عوض کرده و انرژی جدیدی وارد کنیم اما چند مشکل داشتیم. در این بازی از حضور سیاوش حق نظر و مازیار نشتانی به دلیل حضور در تیم ملی دانش آموزی بی بهره بودیم. کنعانی هم همراه تیم ملی جوانان است. از بازیکنان امیدی که در تیم بزرگسالان داریم، فرشاد احمدزاده به کمک ما آمده بود اما سعید قدمی، افشین اسماعیل زاده و امیر عابدزاده را در اختیار نداشتیم و این در حالی بود که دروازه بان اول ما هم در نیمه نخست مصدوم شده بود. همه این موارد در کنار هم مانع از آن شد که نتیجه را حفظ کنیم.

گفتنی است، امیدهای پرسپولیس شنبه آینده برابر تیم عقاب به میدان می روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)