خبرگزاری پرسپولیس : رقابت‌ رده‌های پایه پرسپولیس در این هفته با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست برای سرخپوشان همراه بود.

این هفته تیم نونهالان پرسپولیس با دو گل شهاب رشنو و محمد ناصری برابر تیم وحدت به پیروزی رسید. فرامرز سلطانی در این بازی بیشتر از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد و با وجود مشکلات داوری توانست به پیروزی برسد.

تیم نونهالان پرسپولیس امیدوار است در هفته‌های آینده با توجه به برنامه‌ریزی‌ها بتواند به مکان دوم جدول صعود کند و این رقابت‌ها را با نایب قهرمانی به پایان ببرد. نونهالان پرسپولیس ساعت 10 صبح روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم ذوب آهن خواهند بود.

این هفته تیم نوجوانان پرسپولیس هم با یک گل پیکان را مغلوب کرد. تک گل این بازی را سعید حسین‌پور به ثمر رساند تا شاگردان سعید تهرانی‌نژاد مکان چهارم جدول را در اختیار بگیرند. سرخپوشان نوجوان در بازی بعدی خود ساعت 14 روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم پارسه هستند.

و اما تیم جوانان پرسپولیس در این هفته در زمین سایپا متحمل شکست 3 بر یک شد. نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافته بود. سرخپوشان جوان، ساعت 12 فردا در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم راه آهن هستند.

امیدهای پرسپولیس هم طی روزهای چهارشنبه و امروز دو بازی انجام دادند. شاگردان منوچهر عبدا…‌نژاد روز چهارشنبه با دو گل اشکان جعفرزاده در زمین راه آهن نوین به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کردند.

سرخپوشان امید امروز هم در ورزشگاه امام رضا (ع) با تک گل فرشاد قاسمی برابر تیم پارسه به تساوی رسیدند. این تیم، بازی بعدی خود را ساعت 12 روز شنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر تیم استیل آذین برگزار می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)