لغو سفر روز گذشته پرسپولیس به عربستان یک دلیل بزرگ داشت؛ سوءمدیریت!

در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با النصر عربستان روز گذشته به ریاض سفر کند اما این اتفاق رخ نداد تا سرخ پوشان فردا و یک روز قبل از بازی راهی این شهر شوند. این اتفاق در حالی رخ داد که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس قصد داشت تیمش زودتر راهی ریاض شود تا علاوه بر تمرین، بازیکنانش با شرایط آب و هوایی محل بازی آشنا شوند اما برنامه‌های او با بی‌برنامگی‌هایی که پیش آمد به هم خورد. نکته عجیب تر اینکه هنانوف مدافع پرسپولیس زودتر به عربستان رسیده و حالا در تمرینات تیمش غایب است!

باشگاه پرسپولیس به دلیل ارزان‌تر شدن این پرواز، قصد داشت تیمش را با ایرلاینی به عربستان ببرد که مجوز فرود در این کشور را نداشت. عربستان در این مورد به ایرلاین‌هایی مجوز می‌دهد که معمولا پروازهای حجاج را انجام می‌دهند و به همین دلیل سرخ‌پوشان با تغییر هواپیما، فردا عازم ریاض خواهند شد.

این موضوع حالا با واکنش‌هایی روبرو شده و نوک تیر انتقادات به سمت مدیریت باشگاه است. رضا درویش که در زمان ورود النصر عربستان به تهران با حضور خود و دخترش در فرودگاه به بهانه دادن هدیه، به استقبال رونالدو رفت و با او عکس یادگاری گرفت گویا فراموش کرده بود که همه تمهیدات برای سفر پرسپولیس به عربستان را از قبل در نظر بگیرد.

پرسپولیس در شرایطی فردا عازم ریاض می شود که مهمترین دیدار تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و جدالی است که در صورت شکست، رویای صعود به مرحله بعد از دست خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)