پرسپولیس نیوز : رییس اسبق دانشگاه پرسپولیس گفت: من ، کاشانی و کلانی حاضر هستیم تمام سهامی که از دانشگاه داریم را واگذار کنیم.

داریوش سودی ، درباره کمک مالی که سال گذشته از سوی مدیرعامل پرسپولیس به این دانشگاه شده بود اظهار داشت: آن کمک از طرف باشگاه نبود. سیاسی نه به جهت اینکه در پرسپولیس  حضور داشتند بلکه به احترام و اعتبار آقایان کرمی، کاشانی و زادمهر مبلغ 300 میلیون تومان را در اختیار دانشگاه گذاشتند. در ازای این مبلغ سفته به ایشان تحویل شد و سفته ها را همه اعضای هیات امناء امضا کردند. در واقع آقایان بدون آنکه نفعی داشته باشند این تعهد را به جان خریدند. هرچند آقای سیاسی هم در این مدت خواهان بازگشت این پول نشده است.

وی ادامه داد: اگر کمک ایشان و چند نفر از دیگر دوستان نبود دانشگاه همان سال قبل تعطیل می شد. ولی ما از هیچ چیز مجموعه ای درست کردیم که در حال حاضر بیش از 1500 دانشجو دارد.

سودی درباره اینکه گفته می شود تقسیم سهام دانشگاه مورد سوال بعضی از مسوولان است و اینکه به عنوان مثال جعفر کاشانی 25درصد سهام را در اختیار دارد خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد سهام متعلق به خود باشگاه پرسپولیس است. من شخصا 10 سهم در اختیار دارم و  کاشانی هم در واقع 25درصد از مشکلات و نگرانی های فراوان این مدت را برای خود برداشتند. هرچند سهم تلاش های ایشان و اعضای دیگری مانند آقایان کلانی و زادمهر برای موفقیت این دانشگاه بیش از اینها بود. برای اینکه خیال همه راحت باشد و شبهه ای وجود نداشته باشد من از طرف خودم و این عزیزان می گویم همین حالا آماده ایم این سهام را به هرکس که آقایان بگویند تحویل بدهیم. چون اقدامی که صورت گرفت تنها برای ادامه حیات این مجموعه بود.

وی درباره اینکه چه عواملی باعث شد  حساسیت روی دانشگاه اوج بگیرد و خود او از سمت ریاست کنار برود تصریح کرد: فقط می توانم بگویم بعضی  ها که باور نمی کردند چنین کار بزرگی در این مدت کوتاه انجام شود حرف و حدیث های زیادی به راه انداختند. سرآخر خود من هم متوجه نشدم چه اتفاقی روی داد.

سودی درباره اینکه دلیل تعطیل شدن کلینیک باشگاه چه بود نیز گفت: در این ارتباط هم هیچ پاسخی ندارم. بالاخره کلینیک آنجا بود و  حداقلی که به بازیکنان تیم سرویس رایگان می داد. به عنوان یک نمونه مچ پای بنگر مدت ها مشکل داشت اما پیش از شروع فصل یک جلسه پیش من آمد و می توانید از خود بپرسید چه تغییری ایجاد شد. اینکه چرا کلینیک بسته شد برای خود من هم خیلی روشن نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)