کروش به هواداران تیم ملی اجازه داد تا با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند. عکس ها:سعید زارعیان

 

امیر عباسی خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به جام ملت های آسیا؛کارلوس کروش در پایان تمرین امروز تیم ملی به هواداران ایرانی اجازه داد تا وارد اتوبوس بازیکنان شوند و با آنها عکس یادگاری بگیرند.
 

هواداران تیم ملی در استرالیا برای ملی پوشان سنگ تمام گذاشته اند.آنها در بازی با بحرین هم بیشتر فضاهای خالی ورزشگاه را پر کردند تا فوتبالیست ها در استرالیا احساس تنهایی نکنند.

 

این در حالی است که کارلوس کروش سرمربی تیم ملی هم امروز سورپرایز ویژه ای برای هوادارانی که به محل تمرین تیم ملی آمده بودند داشت.او درهای اتوبوس ملی پوشان را باز کرد و به هواداران اجازه داد تا با بازیکنان مورد علاقه خودشان عکس یادگاری بگیرند.

 

هواداران تیم ملی

خود کروش به همراه حقیقی و قوچان نژاد نخستین نفراتی بودند که با هواداران عکس یادگاری گرفتند.با این حال زمانی که اتوبوس می خواست به سمت هتل حرکت کند،هواداران تشویق های خودشان را بیشتر کردند که این کار آنها باعث شد تا سرمربی تیم ملی این بار از اتوبوس پیاده شود و خودش مقدمات گرفتن عکس و امضا هواداران با ملی پوشان را فراهم کند.

هواداران تیم ملی

کروش جلوی در ایستاده بود و هواداران را 6 نفر 6 نفر به داخل اتوبوس می فرستاد تا با بازیکنان عکس بگیرند.اتفاقی که خوشحالی زاید الوصف آنها را به همراه داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)