مرجع خبری پرسپولیس : متنی که پیش رو خواهید داشت مطلب طنز جمعه شب ما هست اما اصلاً و ابداًخیالی نیست و کاملا هم در واقعیت رخ داده!

سوسک ها را فرستادیم تا ترسشان بریزد!

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان با انتقاد از تدارکات صورت گرفته برای این تیم به شدت از بانوان ملی پوش حمایت کرد. در بخشی از حرف های کاپیتان تیم ملی اشاره به خوابگاه بانوان شده و اینکه مارمولک و سوسک روی زمین و دیوارها رژه می روند و این شرایط بدی را برای ملی پوشان رقم زده است. 

در شرایطی که یکی از افتخارات فدراسیون فوتبال در پاسخ به انتقادات راه اندازی و پیگیری موثر تیم ملی بانوان بوده، چطور می توان وجود سوسک و مارمولک را در خوابگاه بانوان توجیه کرد؟ این فدراسیون با این شرایط و تدارکات می خواهد فوتبال بانوان را ارتقا ببخشد؟ شاید توجیه این مسائل در 20،30 سال قبل کمی پذیرفتنی بود اما در حالی که در آستانه سال 2010 قرار داریم این همه ضعف و عدم رسیدگی به مشکلات چه معنایی می تواند داشته باشد؟ صرفا راه اندازی فوتبال بانوان یا تیم ملی بانوان که مهم نیست حمایت و تدارک امکانات لازم برای آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این در حالی است که رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت تیم ملی بانوان و مصاحبه کاپیتان تیم ملی گفت: از قدیم رسم بوده که خانم ها از سوسک و مارمولک می ترسیده اند، ما هم آن سوسک ها و مارمولک ها را به خوابگاهشان فرستادیم تا ترسشان بریزد !

و وقتی در زمین مسابقه حاضر می شوند از حریفانشان نترسند. این ها همگی فن کار است و سوسک ها را فرستادیم تا شجاعت اعضای تیم ملی بانوان افزایش یابد! یکی از روش های از بین بردن ترس خانم ها، همین است و تا زمان آمدن سرمربی خارجی در صورت لزوم این کار را ادامه می دهیم!

 واکنش علی کفاشیان به شایعه وجود سوسک و مارمولک درخوابگاه تیم ملی بانوان در نوع خود بسیار جالب است! بله به همین راحتی کفاشیان در مقام رئیس فدراسیون فوتبال مشکلات را حل می کند! سیاست خنده! و البته خیلی جاها جواب نمی دهداما اینکه حتی حضور سوسک و مارمولک را هم به طنز می کشد در نوع خود جالب است. کفاشیان همان مدیری است که چندی قبل در واکنش به حذف تیم ملی از جام جهانی خطاب به همه گفت: فکر کنید به جام جهانی رفته ایم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)