پرسپولیس نیوز : سوشا مکانی در پایان بازی بنیادکار و پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و بلافاصله هم اعلام کرد این عنوان برازنده تیم پرسپولیس است و نه یک شخص خاص!‌

دیروز (چهارشنبه) و پس از ورود کاروان سرخپوشان به تهران با سوشا مکانی تماس گرفتیم.

 

شت سرهم؛ خودت فكرش را مي‌كردي؟
هنوز اتفاق خاصی نيفتاده است. خودم خوب مي‌دانم بابت بازي‌هاي نيم‌فصل اول خيلي به هواداران پرسپوليس بدهكاري دارم و مي‌خواهم خرد خرد آن را به اين عزيزان پس بدهم.

حميد درخشان هم همين اعتقاد را داشت و به ما گفت كه سوشا مكاني خودش هم مي‌داند پتانسيل بالايي دارد و بايد به دوران اوج آمادگي‌اش برسد.
حق با حميد خان است. يك نكته را هم درباره منتقدان سرمربي پرسپوليس بگويم كه بعد از آن همه انتقاد حالا سكوت نكنند. حداقل بيايند و از عملكرد آقاي درخشان تعريف كنند چون لياقتش را دارد.

در بازي با بنيادكار يك خروج اشتباه هم داشتي كه توپ از دست تو سر خورد. دليلش چه بود؟
دنبال بهانه‌جويي نيستم اما ازبك‌ها عادت دارند مثل اروپايي‌ها قبل از مسابقه زمين را آب بدهند چون سرعت توپ و بازي بالاتر مي‌رود. توپ هم خيس بود و از دستم ليز خورد كه البته به خير گذشت.

در دقيقه 52 هم بازيكن شماره 14 بنيادكار ضربه سر خطرناكي زد كه اول به دست تو خورد و بعد به سرت اصابت كرد و برگشت…
اصلاً‌ نفهميدم چه شد! تازه وقتي توپ به نيم متري‌ام رسيد، ديدم و واكنش نشان دادم كه باز هم خدا كمك كرد و دروازه ما بسته ماند. البته من اين بازيكن شماره 14 را مي‌شناختم. زماني كه با فولاد خوزستان به مصاف بنيادكار رفتيم هم همين بازيكن با ضربه سر آن هم در دقيقه 90 دروازه ما را باز كرد. او را مي‌شناختم و اولين توپي كه به او خورد، نزديك بود گل شود و آن لحظه كمي غفلت كرديم.

خط دفاعي را مي‌گويي؟
اتفاقاً خط دفاعي ما فوق‌العاده ظاهر شد. محسن بنگر، رضا نورمحمدي، بابك حاتمي و مايكل اومانا عالي بودند.

با اين شرايط چقدر مي‌خواهيد در آسيا پيش برويد؟
اجازه بدهيد به قبل از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا برگرديم. همه مي‌گفتند پرسپوليس در گروه مرگ قرار گرفته و مقابل لخويا، النصر و حتي بنيادكار زنگ تفريح مي‌شويم و گل‌هاي فراوان مي‌خوريم اما خدا با ما بود. ما 6 امتياز از 2 بازي گرفتيم تا خيلي چيزها را ثابت كنيم.

جواب سؤال ما را ندادي؟
به شخصه خواهان قهرماني پرسپوليس در آسيا هستم. اين حرف من هم اغراق نيست. ما تا همين جا هم ثابت كرده‌ايم چه پتانسيل بالايي داريم و اگر حمايت ملي را پشت سر خودمان داشته باشيم، مي‌توانيم خيلي از غيرممكن‌ها را ممكن كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)