پرسپولیس نیوز : سوشا مکانی این روزها بی سر و صدا با پرسپولیس تمرین می کند و البته خیلی ها تلاش کردند تا در همین بدو ورود دروازه بان تیم پرسپولیس را دچار حاشیه کنند.

اما خودش خیلی هوشیارانه عمل کرده. بازیکن ملی پوش پرسپولیس و دروازه بان فصل قبل فولاد در مورد شرایط خودش و موقعیتش در پرسپولیس پیش از سفر به ترکیه چنین گفت:

* مدتی است با پرسپولیسی ها مشغول تمرین هستی. کمی از وضعیت و شرایط خودت بگو. چقدر آماده هستی؟
البته این سوال را باید از مربیان تیم بپرسید. اما من در این مدت که در تمرینات پرسپولیس حضور داشتم تمام توانم را به کار گرفتم تا بتوانم با سایر همبازیانم هماهنگ شوم. از نظر بدنی و شرایط جسمانی مشکلی ندارم. یادتان باشد که من فرصت کمی برای استراحت کردن داشتم. درگیر بازی های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا و همچنین اردوهای تیم ملی بودم، اما خدا را شکر این فشردگی تاثیری روی وضعیت جسمانی من نداشت و الان در شرایط خوبی قرار دارم. امیدوارم تا ابتدای لیگ به اوج آمادگی برسم و البته کل تیم به چنین شرایطی دست پیدا کند.

* حتما متوجه شده ای که در پرسپولیس حاشیه زیاد است و نمونه اش همین مساله ای بود که در مورد رابطه شما و نیلسون مطرح کردند. آماده برخورد با این حاشیه ها شده ای؟!
اجازه بدهید در این مورد خیلی روراست حرف هایم را بزنم . در این فوتبال هر کسی می تواند در مورد من نظر بدهد. می خواهد پرسپولیس باشد یا  غیرپرسپولیسی می تواند نظرش مثبت یا منفی باشد. خیلی رک بگویم من از معدود کسانی هستم که این نظرات هیچ تاثیری روی من ندارد. به همه نظرات احترام می گذارم اما نمی گذارم این نظرات روی من تاثیر بگذارد. نه با نظر مثبت دیگران خیال می کنم در اوج موفقیت هستم و با آن سرمست می شوم نه به نظرات منفی توجه می کنم و اجازه می دهم این نظرات روحیه ام را بر هم بریزند. خیلی ها هستند که می خواهند من را از هدفم دور کنند، اما هرچه بیشتر آنها تلاش کنند من قوی تر می شوم. دیدید که در این مورد هم اعلام کردم نیلسون دوست و همبازی ام است و هیچ کس نمی تواند این ارتباط را خراب کند.

* فصل قبل با فولاد قهرمان شدی . کسانی که تجربه قهرمانی دارند دوست دارند این تجربه تداوم پیدا کند. فکر می کنی در پرسپولیس این تجربه را دوباره کسب کنی؟
هدف ما رسیدن به مقام قهرمانی است. پرسپولیس هم تیمی است که همیشه مدعی کسب این  عنوان است. اگر ما با فولاد قهرمان شدیم و همه گفتند کار خارق العاده ای انجام دادیم اما در پرسپولیس خبری از این حرف ها نیست چون باید قهرمان شویم. امیدوارم که این اتفاق برای من و پرسپولیس بیفتد.

* برخورد هواداران در این مدت با تو چگونه بود؟
البته هنوز برخوردها زیاد نشده و هواداران کمی را دیده ام. اما هوادار واقعی پرسپولیس تنها چیزی که می خواهد موفقیت تیمش است. خب اگر ببیند یک بازیکن برای تیمش با جان و دل تلاش می کند و به تیمش تعصب دارد قطعا او را دوست دارند و همیشه حامی او هستند. من هم تلاشم را می کنم تا هواداران به این دلایل من را دوست داشته باشند.

* پرسپولیس دروازه بان های بزرگی مثل عابدزاده داشته فکر می کنی بتوانی مثل او در پرسپولیس نامی بزرگ پیدا کنی؟
قصد ندارم خود را با کسی مقایسه کنم اما آن چیزی که بین مردم خوب به یاد می ماند نام نیک است. امروز اسم عابدزاده همچنان بر سر زبان هاست چون نام نیکی از خودش به جای گذاشته و مردم شیفته اخلاق خوب و توان فنی اش شدند. او به پرسپولیس تعصب داشت و این تعصب را مردم درک کردند. من شخصا از هواداران احمدآقا هستم . او دروازه بان بزرگی است. در آینده من هم تلاش می کنم یک دروازه بان بزرگ باشم. اگر من هم تعصب به تیمم داشته باشم که همیشه داشته ام مطمئنا مردم من را هم خواهند پذیرفت درست مثل عابدزاده.

* شماره پیراهن مشخص شده؟
راستش را بخواهید زیاد حساسیتی روی این موضوع ندارم. به من گفتند شماره یک می پوشی که من هم گفتم هرچه صلاح می دانید همان را عمل کنید. کلا حساسیتی روی این مساله ندارم و هر طور کادرفنی تصمیم بگیرند همان می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)