مرجع خبری پرسپولیس : مشاور فني مديرعامل و كادرفني ‌پرسپوليس گفت: در مدتي كه در ايران بودم متوجه شدم كه ‌پرسپوليس چه شخصيت بزرگي دارد.

 

رالف سومديك عضو جدید تیم پرسپولیس پيش از ترك ايران عنوان كرد: با وجود تبليغاتي كه در بدو مذاكره‌ام با ‌پرسپوليسي‌ها به گوشم رسيد، وقتي به ايران آمدم و همه چيز را با چشمان خودم ديدم پي به واقعيت بردم.

از اين به بعد هرجا درباره ايران حرف بزنند مطمئن باشيد خوبي‌هايي كه با چشمانم ديدم را خواهم گفت و از ميهمان‌نوازي گرم شما حرف خواهم زد.

وي گفت: صبحت‌هاي بسيار خوبي با استيلي داشتم. من و استيلي يك دوست مشترك داريم كه ما را با يكديگر آشنا كرد. سپس به ايران آمدم و از نزديك با ايشان درباره همه چيز و همچنين با مديريت باشگاه حرف زدم. مي‌خواهم به استيلي كمك كنم و خوشبختانه بستر لازم مهيا است. در مدتي كه به ايران آمدم يك دقيقه هم درباره مسائل غير فوتبالي با استيلي حرف نزدم و متوجه شدم كه ‌پرسپوليس چه شخصيت بزرگي در ايران دارد.

اين مربي تصريح كرد: همه مذاكرات خوب بود و علاقه و انگيزه لازم را براي ورود به ‌پرسپوليس پيدا كردم. تا روز چهارشنبه در اردوي تركيه به قرمزپوشان اضافه خواهم شد و برنامه‌هايم را براي اين تيم با كمك استيلي پياده خواهم كرد.

سومديك خاطرنشان كرد: بايد عقب‌ماندگي‌ها را جبران كرد. برنامه‌هاي استيلي خيلي خوب بوده و بايد شبانه‌روز كار كنيم و يك دقيقه هم تلف نكنيم. من درباره ‌پرسپوليس بررسي زيادي كردم و چشم‌بسته به اين تيم جواب مثبت ندادم به همين دليل مي‌دانم انتظارات از من بالاست.

مشاور فني مديرعامل و كادرفني ‌پرسپوليس يادآور شد: يكي از مسائل مهم در اين تيم هواداران است. اميدوارم كاري كنيم تا هواداران هميشه شاد باشند. من در اين چند مدت خيلي از مسائل را بررسي كردم و از صحبت‌هاي حميد استيلي كه يكي از بهترين بازيكنان ملي‌پوش ايران بود يادداشت‌برداري كردم. با تمام قوا سعي خواهم كرد تفكراتي كه در تيم‌هاي مختلف را داشته‌ام را پياده كنم تا بتوانيم با كمك يكديگر به نتايج دلخواه برسيم.

سومديك درباره حضورش در تمرين تيم ملي ايران گفت: استيلي دوست داشت همه اتفاقات ‌پرسپوليس را براي من شرح دهد و به همين دليل در كاري بسيار جالب من را دعوت كرد تا ملي‌پوشان ‌پرسپوليس ببنيم كه خوشبختانه اين اتفاق افتاد. ارزيابي بسيار خوبي بود و من به آن چيزي كه مي‌خواستم رسيدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)