مرجع خبری پرسپولیس : رالف سومديك معتقد است شيث رضايي و محمد نصرتي با حركت خود هم به ضرر خودشان و هم به ضرر پرسپوليس كار كردند.

 

مربي آلماني تيم فوتبال پرسپوليس در واكنش به حركت غير اخلاقي دو بازيكن پرسپوليس در بازي با داماش و بازتاب بين‌المللي اين رفتار در رسانه‌هاي خارجي گفت: فكر مي‌كنم بازيكنان پرسپوليس نه براي خودشان و نه براي پرسپوليس كار خوبي نكردند و اين كار آن‌ها به ضرر پرسپوليس تمام خواهد شد.

سومديك ادامه داد: زن من روز گذشته از آلمان به من زنگ زد و پرسيد كه اتفاقي كه در پرسپوليس افتاده از چه قرار بوده است. من متوجه بازتابي كه اين كار در جهان داشته هستم و مي‌دانم كه اين كارها در فوتبال طبيعي نيست. مي‌دانم كه شما هم به خاطر اين اتفاق خيلي ناراحت هستيد.

 

مربي پرسپوليس در ادامه درباره پيامدهايي كه محروميت رضايي و نصرتي در ادامه فصل براي پرسپوليس به همراه خواهد داشت گفت: به هر حال آن‌ها دو مدافع اصلي ما در اين فصل بودند و الان شرايطي در پرسپوليس به وجود آمده كه واقعا براي هر مربي‌اي سخت است و من به استيلي حق مي‌دهم كه از اتفاقات به وجود آمده ناراحت باشد.

 

سومديك در پاسخ به اين سوال كه باشگاه پرسپوليس اعلام كرده با 4 مربي خارجي مذاكره كرده و حتي از نيم فصل هم يك مربي خارجي به جاي حميد استيلي انتخاب خواهد شد گفت: به هر حال من يك مربي بين‌المللي و حرفه‌اي هستم. من بايد درباره ادامه همكاري‌ام با پرسپوليس با مسئولان باشگاه صحبت كنم و الان نمي‌توانم چيز خاصي بگويم. اما اينكه پرسپوليس با مربياني چون دنيزلي صحبت كرده، نه براي پرسپوليس و نه براي استيلي و من اصلا موضوع خوبي نيست. با اين حال صبر مي‌كنم و مي‌بينم كه در آينده چه اتفاقي مي‌افتد. من به آينده پرسپوليس اميدوارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)