مرجع خبری پرسپولیس : کمک مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمانی که به ایران آمده ام با هیچ خبرنگار و رسانه ای مصاحبه نکردم و کلیه اظهار نظرات و مصاحبه های خیالی را تکذیب می کنم.

 

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس رالف سومدیک مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی  به سوالات مطرح شده، چنین پاسخ گفت

 

ارزیابی شما درخصوص تیم فوتبال پرسپولیس از مدت زمانی که به ایران آمده اید، چیست؟

من چهار هفته است که به ایران آمده ام. زمانی که به این تیم اضافه شدم، پرسپولیس در اردوی ترکیه حضور داشت، البته بدون ملی پوشان­اش. نظرم نسبت به مجموعه، کادر فنی و تیم، خیلی مثبت است و احساس خوبی دارم.

 

مشکل پرسپولیس چیست؟

مشکل بزرگ حمید استیلی و تیم پرسپولیس عدم حضور ملی پوشان و همزمانی اردوی تیم ملی ایران با اردوی پرسپولیس است. زمان اندک برای هماهنگی بازیکنان مانع بوجود آمدن شرایط آرمانی تیم شد، همان چیزی است که الان نتیجه اش را داریم می بینیم. به نظر می رسد، ما هر مسابقه را می توانیم ببریم اما در هر بازی برخی از بازیکنان ما اشتباه می کنند ولی همه ما باید هماهنگ شویم تا با اتحاد بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم.

 

اشتباه جز اصلی فوتبال است و تا بازیکنی اشتباه نکند گلی به ثمر نمی رسد، آیا برای جلوگیری از این اشتباهات راهکاری در نظر دارید؟

کادر فنی تمرینات ویژه ای را برای کاهش اشتباهات فردی در مسابقات در نظر گرفته است و ما نهایت تلاشمان را می کنیم تا بازیکنان صدمه دیده را نیز ترمیم کرده و به مسابقات برسانیم. ضمن اینکه اولادی، نوروزی، هاشمیان و برخی بازیکنان شرایط آمادگی کامل بازی را ندارند.

 

افت بدن ها در این باخت ها چقدر موثر بوده است و آیا بازیکنان مشکل بدنی دارند؟

تمرینات یکسان یکی از مشکلات تیم است چرا که به همه به صورت یکسان تمرین داده می شده ولی از هم اکنون به هر کدام از بازیکنان طبق نیازمندی های آنها، تمرینات آماده سازی داده می شود.

 

سومدیک، عاشوری و عزیزیان تا چه اندازه توانستند بازوی سرمربی باشند و تا چه اندازه کمک می کنند؟

من فکر می کنم کادر فنی و تیم خوبی داریم و با حضور مربی بدنساز کامل­تر شدیم. مشکل ما کار کردن با هم نیست، بلکه عدم نتیجه گیری لازم است.

 

فوتبال ایران با اروپا فرق دارد، شما و عاشوری چقدر توانستید ارتباط روحی و روانی و ارتباط کلامی با بچه ها برقرار کنید؟

بازیکنان باید شما را بفهمند و به شما اطمینان کنند تا بتوانید با آنها رابطه ای دوستانه ایجاد کنید و ما سعی کردیم با روش های متفاوت این مشکلات را مرتفع کنیم. چرا که یکی از بزرگترین مشکلات ما حفظ شرایط روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی است.

 

به نظر شما عملکرد مثبت کادر فنی در نمایش بازی و کسب نتایج چه زمانی مشخص می شود؟

مطمئنا الان باید این نتیجه را ببینیم. مهمترین مشکل ما صدمات و مصدومیت بازیکنانمان و عدم حضور آنها بوده و این موضوع اصلا برای ما خوب نیست. ضمن اینکه همزمانی اردوی تیم ملی و پرسپولیس یکی دیگر از مشکلات ما خواهد بود.

 

از زمانی که به ایران آمده­اید تاکنون چند مصاحبه با روزنامه ها، خبرگزاری ها و… داشته اید؟

باید صادقانه بگویم که برای اولین بار است که مصاحبه می کنم آن هم با سایت رسمی باشگاه و هرگونه مصاحبه و اظهار نظری را تکذیب می کنم. من در این مدت خیلی ملاحظه کار بودم و سعی کردم حتی در مصاحبه هایی که دعوت شده ام را پاسخ ندهم.

 

آیا همه مصاحبه ها و اظهارنظرها را تکذیب می کنید؟

من اصلا با هیچ کسی مصاحبه نکرده ام و خیلی دوست دارم آن خبرنگاری را که از من مصاحبه خیالی انجام داده را از نزدیک ببینم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)