پرسپولیس نیوز : حمید درخشان سرمربی تیم پرسپولیس برای سومین بار در یک بازی آسیایی در دیدار مقابل لخویا قطر هدایت پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

 حمید درخشان در سال 1376 طی دو بازی رفت و برگشت با الزورای عراق در جام باشگاه های آسیا هدایت سرخپوشان را بر عهده داشت. در بازی رفت پرسپولیس در بغداد با الزورا به تساوی دست یافت و در بازی برگشت نیز با دو گل رهبری فر و مهدوی کیا پیروز شد و به مرحله گروهی راه یافت. درخشان البته در بازی های آسیایی دستیار استانکو و مت کوویچ بوده و تجربه نشستن روی نیمکت پرسپولیس در بازی های آسیایی را در کارنامه دارد.

 تیم پرسپولیس در حالی وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می شود که محسن بنگر باتجربه ترین بازیکن این تیم در این تورنمنت محسوب می شود.

 بنگر با تیم سپاهان 43 بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است و پس از هادی عقیلی و آرش برهانی که به ترتیب 49 و 47 بازی در آسیا انجام داده اند، سومین بازیکن ایرانی رکورددار این تورنمنت است. بنگر در صورتی که هر 6 بازی به میدان برود، به رکورد عقیلی خواهد رسید. او 4 گل نیز در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده است.

اما در بین بازیکنانی که با پیراهن پرسپولیس در آسیا به میدان رفته اند، هادی نوروزی با 15 بازی رکورددار است و حمید علی عسگری با 13 بازی در رده دوم قرار دارد. محمد نوری کاپیتان سرخپوشان نیز علاوه بر 13 بازی با پرسپولیس، 10 بار نیز با سپاهان و صبا در آسیا به میدان رفته است و با 23 بازی، پس از بنگر دومین بازیکن باتجربه پرسپولیس در میادین آسیایی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)