مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه شهرداری تبریز بعد از افتضاح رسانه ای خود در 24 ساعت اخیر سومین روایت خود از بازی این تیم با صنعت نفت آبادان در تاریخ دوم آذرماه نود را منتشر کرد!

 

پس از آنکه با بازنشر گزارش دوم آذرماه سایت باشگاه شهرداری از مسابقه این تیم برابر صنعت نفت مشخص شد خود این باشگاه به دریافت کارت زرد سعید دقیقی در این بازی اذعان کرده است ، در کمتر از سه ساعت این خبر از روی خروجی سایت باشگاه حذف شد و اکنون به شکل دستکاری شده روی خروجی قرار گرفته است!

 

در نسخه اولیه این گزارش ثبت شده بود “از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم شهرداری تبریز در آبادان تیم نفت این شهر را شکست داد تا به سومین پیروزی خارج از خانه خود دست یابد. شهرداری تبریز با گل های میثم بائو(14) و جعفربذری(40) در این بازی به برتری دست یافته و سه امتیاز شیرین را کسب کرد. در این بازی زارکویچ ، سعید دقیقی، جعفر بذری و محمد زینال خیری از شهرداری و ممبینی ، بغلائی ، والری و باجاچیان از تیم نفت آبادان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.”

 

شب گذشته و بلافاصه پس از بازنشر این خبر از سوی رسانه های پرسپولیس و استناد به دریافت کارت زرد دقیقی در سایت خود این باشگاه ، مسئولان شهرداری تبریز متن خبر فوق را حذف کرده و صفحه را از دسترس خارج کردند اما امروز صبح مطلب دستکاری شده دیگری جایگزین خبر فوق شده و در آن نام سعید دقیقی از لیست اخطاری ها حذف شده است!

 

اقدامات ناشیانه مسئولان باشگاه شهرداری در عصر ارتباطات که ثانیه به ثانیه فعالیت های اینترنتی توسط موتورهای جستجو ذخیره سازی می شود ، بیشتر و بیشتر بر طبل رسوایی این باشگاه می کوبد. اگر خبر قبلی درست بود چرا از دسترس خارج شد و اگر خبر جدید و اصلاح شده پس از 2 ماه(!) درست است چرا تا به امروز دروغ به خورد مخاطبان می دادید؟ یک امتیاز مسابقه ارزش پا گذاشتن روی اخلاق و جوانمردی را دارد؟

 

لینک خبر دستکاری شده : کلیک کنید

 

لینک آرشیو گوگل بدون دستکاری: کلیک کنید

 

تصویر سایت از گزارش دوم آذرماه 90:

 

 

* اخبار مرتبط

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)