شمس آذر در آخرین بازی‌اش در نیم‌فصل نخست بیست‌وسومین دوره لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان به برتری رسید تا حسن ختامی عالی برای نیم‌فصل فوق‌العاده‌اش باشد.

تیم‌ فوتبال شمس آذر قزوین از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان سپاهان اصفهان بود که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.

تک گل بازی را رحمان جعفری در دقیقه 6 به ثمر رساند تا در نهایت سه امتیازی باارزش به اندوخته قزوینی‌ها افزوده شود. در نیمه اول شمس آذر یک گل زد و چندین و چند گل هم نزد. در این نیمه نه مهاجمان شمس آذر قصد گلزنی داشتند و نه پیام نیازمند اجازه داد دروازه‌اش بیش از یک بار باز شود.

سپاهان در نیمه دوم نمایشی بهتر داشت و در مقابل شمس آذر چشم به ضدحملات دوخته بود. در این نیمه هر دو تیم هرچه زدند به در بسته خورد تا در نهایت همان یک گل جعفری سرنوشت بازی را مشخص کند.

قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج‌ملک بود که به هومن ربیع‌زاده و علیرضا جعفرپور از شمس آذر و محمد کریمی از سپاهان کارت زرد نشان داد. در دقیقه 85 مسابقه هم ژوزه مورایس بعد از دریافت کارت زرد دوم توسط داور مسابقه اخراج شد. رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان هم در دقایق تلف‌شده اخراج شد.

با این شکست سپاهان متحمل سومین باخت متوالی خود شد. پیش از این آنها مقابل آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان با باخت از زمین خارج شده بودند. سپاهان با باخت امروز عملاً قهرمانی نیم‌فصل را از دست داد .

پش از این بازی کمیته انضباطی در تصمیمی بحث برانگیز اجازه حضور نیازمند، شکاری و اسدی سه بازیکن محروم سپاهان در بازی را صادر کرد که نتیجه ای برای این تیم نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)