با برگزاری نشست نهایی میان زلاتکو کرانچار و علیرضا رحیمی، تصمیم قطعی ادامه همکاری با این مربی به هیات مدیره باشگاه سپاهان سپرده شد.

سومین نشست میان علیرضا رحیمی مدیرعامل سپاهان و زلاتکو کرانچار برای عقد قرارداد جدید، پیش از ظهر امروز در محل باشگاه سپاهان برگزار شد. در این نشست دو طرف نتایج دو جلسه گذشته و تمامی پیشنهادات را جمع بندی کردند و قرار شد این جمع بندی برای تصمیم گیری نهایی به هیات مدیره باشگاه اعلام شود. این آخرین نشست میان مدیرعامل و سرمربی فصل گذشته سپاهان بود.

پیشنهاد مالی کرانچار که گفته می‌شود رقمی 800 هزار دلاری است یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران باشگاه سپاهان برای تصمیم گیری است. یک منبع آگاه در باشگاه سپاهان اعلام کرد: درباره رقم دقیق پیشنهاد مالی کرانچار صحبتی نمی‌کنم اما رقم مطرح شده مبلغی بالا و قابل تامل است.

اکنون سرنوشت ادامه همکاری با کرانچار به تصمیم نهایی هیات مدیره باشگاه بستگی دارد که برگزاری نشست اعضا در طول امروز بعید به نظر می‌رسد و به احتمال زیاد نشست هیات مدیره باشگاه سپاهان در روز سه شنبه (فردا) وضعیت ادامه همکاری یا قطع مذاکرات با زلاتکو کرانچار را مشخص خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)