مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که پس از دیدار فردا مقابل بنیاد کار فصل برای پرسپولیسی ها تمام می شود، احتمال تغییرات در هیئت مدیره باشگاه محتمل به نظر می رسد .

اين كه طبق گفته مسوولان سازمان تربيت‌بدني، سهام باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال حداكثر تا سه ماه ديگر به مردم عرضه مي‌شود، به جاي خود ولي در شرايط حساس فصل نقل و انتقالات و انتخاب سرمربي براي فصل آينده تغييرات در چارت مديريتي اين باشگاه حتي براي سه ماه هم اجتناب‌ناپذير مي‌نمايد.
در واقع اين تغييرات پس از رفتن حسين هدايتي، رييس متمول هيات مديره باشگاه سرعت به مراتب بيشتري گرفته و بعيد است عباس انصاري‌فرد پس از جدايي سرسخت‌ترين مخالف خود در هيات مديره حاضر باشد با بقيه نفرات كه فقط در جلسات هيات مديره حاضر مي‌شوند و اهرم قدرتي به نام پول هم ندارند كار كند چون امكان ندارد از يادش رفته باشد كه در بحبوحه جنگ‌هاي مديريتي و پس از ناكامي در جام‌حذفي مجيد فرخزادي يكي از اعضاي هيات مديره در مصاحبه‌اي گفت:«ما چهار عضو هيات مديره كاملا هماهنگ هستيم و مشكلي هم نداريم.» و به صورت كاملا واضح اين چهار عضو هدايتي، نژادفلاح، آخوندي و خود فرخزادي بودند. حالا با رفتن هدايتي اين مربع مهمترين عامل قدرت خود را از دست داده است و در اين ميان اين سازمان تربيت‌بدني است كه بايد انتخاب كند انصاري‌فرد بر جاي خود بماند يا با انتخاب يك رييس جديد براي هيات مديره فعلا كار را ادامه دهد. البته در اين مشكل اصلي تغييرات بنيادي در ساختار باشگاه پرسپوليس طي سه ماه آينده است و مسلما براي اين مدت كوتاه هيچ يك از مردان كارآمد و مدير حاضر به قبول مسووليت نمي‌شوند.

از طرف ديگر سازمان تربيت‌بدني با كمك فوري 500 ميليوني براي پرداخت بخشي از مطالبات قرمزپوشان و آرامش تيم قبل از بازي حساس فردا با تيم بنيادكار و اعلام تخصيص هشت ميليارد تومان به دو باشگاه استقلال و پرسپوليس نشان داد كه نمي‌خواهد اين تيم‌ها در فصل حساس نقل و انتقالات دچار مشكل شده و از بقيه باشگاه‌ها عقب بيفتند و مسلما بخش قابل توجهي از اين هشت ميليارد براي پيش پرداخت‌هاي بازيكنان (اعم از جديد يا نفرات سابق) در اين ايام صرف خواهد شد ولي مساله اينجاست كه سازمان هم حتما قصد ندارد باشگاه پرسپوليس به صورت تك محور و فقط با اعمال نظر مديرعامل در اين مقطع سرنوشت‌ساز وارد بازار نقل و انتقالات شود چون به طور مشخص بخش قابل توجهي از بازيكنان رابطه چندان جالبي با مديرعامل ندارند و تنها ماندن انصاري‌فرد در تصميم‌گيري و جذب بازيكن ممكن است ضربات جبران‌ناپذيري به پرسپوليس در فصل آينده وارد كند، به خصوص اگر قرمزها بتوانند بنيادكار را هم با موفقيت پشت سر بگذارند وارد مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مي‌شوند و در اين شرايط تجهيز و تقويت پرسپوليس در آخرين ماه‌هاي مالكيت انحصاري سازمان بر آن جزو واجبات است. به هر حال پرسپوليس روزهاي بسيار بسيار حساسي را سپري مي‌كند و نتيجه بازي با بنيادكار در عين حساسيت براي آينده، در مقابل لزوم تغييرات در هيات مديره خيلي هم مهم جلوه نمي‌كند ولي با اين حال تعيين تكليف پرسپوليس در آسيا هم مي‌تواند معادلات هيات مديره و كلا تصميم‌گيرندگان ماه‌هاي آينده اين باشگاه را تا حدودي تحت تاثير قرار دهد و در اين ميان نقش محمد علي‌آبادي به عنوان رييس سازمان تربيت‌بدني و رييس مجمع اين باشگاه هم بسيار پررنگ‌تر و مهم‌تر از گذشته مي‌نمايد. علي‌آبادي در مورد اين كلاف سردرگم چه تصميمي خواهد گرفت؟ فعلا تا بعد از بازي با بنيادكار صبر كنيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)