مهاجم دردسرساز منچسترسیتی بعد از هفته ها انتظار، سرانجام به میلان پیوست و رایولا معتقد است که او در کشورش روزهای خوبی خواهد داشت.

 گل؛ مینو رایولا، مدیر برنامه های بالوتلی، معتقد است پیوستن این بازیکن به میلان، باعث افزایش اعتبار فوتبال ایتالیا شده است.

مهاجم دردسرساز منچسترسیتی بعد از هفته ها انتظار، سرانجام به میلان پیوست و رایولا معتقد است که او در کشورش روزهای خوبی خواهد داشت. او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ورود بالوتلی به معنای افزایش 50 درصدی ارزش سری آ است.

از سوی دیگر، ارزش لیگ برتر انگلیس 50 درصد کاهش پیدا کرده است. با رفتن ماریو، اکنون نیمی از روزنامه نگاران انگلیسی نگران از دست دادن شغل شان هستند.

خوشبختانه ما توانستیم یک بازیکن بزرگ را به ایتالیا برگردانیم. سخت ترین مسئله برای ماریو در انگلیس این بود که به خاطر پاپاراتزی ها نمی توانست زندگی عادی اش را داشته باشد."

بالوتلی می تواند در دیدار این هفته میلان مقابل اودینزه، اولین بازی اش را برای روسونری انجام بدهد.

از سوی دیگر بارتوژ سالامون ستاره 21 ساله ی باشگاه برشیا با قراردادی 4 ساله به ارزش 3.5 ملیون یورو راهی میلان شد.

بارتوژ سالامون 21 ساله و ملی پوش تیم ملی جوانان لهستان راهی میلان شد،بازیکنی که پست تخصصی او دفاع میانی می باشد هر چند که قبلا از او به عنوان هافبک دفاعی نیز استفاده شده اما این بازیکن توانایی بازی در هر دو پست را دارد.فیزیک عالی و قدرت بدنی بالا از ویژگی های این بازیکن جوان و آینده دار است و حتی بعضی از کارشناسان ایتالیایی این بازیکن را به فرانکو بارزی نیز تشبیه کرده اند.جالب اینکه مدیر برنامه های این بازیکن نیز  مینو رایولا مدیر برنامه های معروف بوده، که مدیر برنامه های بازیکنان بزرگی چون زلاتان،همسیک،کاوانی،بالوتلی و…نیز محسوب می شود.

باشگاه میلان ایتالیا در گزارشی کوتاه در وبسایت رسمی خود خبر از این انتقال داد.بر اساس این گزارش بارتوژ سالامون با قراردادی به ارزش 3.5 ملیون یورو تا 30 ژوئن سال 2017 از برشیا به میلان پیوست.

او پس از خروج از دفتر باشگاه میلان و ثبت قراردادش به خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا چنین گفت "بسیار خوشحالم و از رقابت در میلان ترسی ندارم.در میلان به عنوان یک مدافع بازی خواهم کرد"

باشگاه های دیگری چون زنیت،منچستر سیتی و ناپولی به صورت جدی خواهان بخدمت گرفتن این ستاره جوان بوند اما رابطه نزدیک باشگاه میلان با مینو رایولا مدیر برنامه های این بازیکن باعث برتری میلان در این انتقال شد.

پس از ساپونارا،بالوتلی این سومین خرید زمستانی میلان در پنجره نقل و انتقالات ژآنویه بود که تا ساعات آینده مهلت آن در اروپا به پایان می رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)