پرسپولیس نیوز :  سیدجلال حسینی مدافع ملی‌پوش کشورمان از ارائه پیشنهادات جدید در قطر به خودش حرف می‌زند.

بازي پرسپوليس و الهلال را ديدي؟
قبل از هر چيز بايد از هواداران پرسپوليس تشكر كنم. در مقابل الهلال بيش از صد هزار هوادار به ورزشگاه آزادي آمدند كه اين استقبال در دنيا كم‌نظير است. كمتر تيمي در دنياي فوتبال هواداران عاشقي مانند پرسپوليس دارد و پرسپوليس بايد به اين هوادارانش افتخار كند. آنها باعث كسب يك پيروزي ديگر شدند.

الهلال را چگونه ارزيابي كردي؟
الهلال بيشتر به ضدحمله‌هاي خطرناكش چشم داشت كه اتفاقاً در دو، ‌سه صحنه هم خطرساز ظاهر شد اما بازيكنان پرسپوليس با ارائه يك بازي محكم و با تفكر موفق شدند سه امتياز را بگيرند.

فكر مي‌كردي پرسپوليس در دقيقه 92 گل پيروزي را بزند؟
من هم مثل بقيه فكر مي‌كردم بازي با نتيجه صفر – صفر تمام مي‌شود اما يك بار ديگر ثابت شد فوتبال قابل پيش‌بيني نيست و تا سوت پايان بايد تلاش كرد.

فكر نمي‌كني يك گل حاشيه امنيت خوبي براي صعود پرسپوليس نيست؟
بله، اما از آنجا كه پرسپوليس گلي دريافت نكرده مي‌توان به صعود اميدوار بود. تجربه بين‌المللي برانكو و سابقه‌اش در ليگ عربستان آنجا خيلي به درد مي‌خورد.

تكليف تو با الاهلي چه شد؟
منتظر جشن پايان سال هستيم كه شنبه يا يك‌شنبه آينده برگزار مي‌شود. همان طور كه قبلاً هم به شما گفته بودم جدا از الاهلي دو تيم ديگر هم مرا مي‌خواهند و از ايران هم پيشنهاد دارم اما هنوز تصميمي نگرفته‌ام.

بازي با ازبكستان و تركمنستان را چطور مي‌بيني؟
ازبكستان تيم بسيار خوبي است اما تركمنستان ضعيف‌تر از تيم ماست. من فكر مي‌كنم اردوي تركيه و اين دو بازي خيلي به تيم ما كمك مي‌كند.

درخصوص پيروزي پرسپوليس در دربي هشتاد چه نظري داري؟
اين بازي را در قطر ديدم و واقعاً خوشحال شدم. پرسپوليس در اين ديدار از ابتدا با تفكر وارد زمين شد و بهتر و با روحيه‌تر از استقلال كار كرد. واقعاً خوشحال شدم كه پرسپوليس دربي برگشت را هم مانند دربي رفت برد و هوادارانش را خوشحال كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)