شجاع خليل زاده مدافع ملي پوش مس كرمان كه به عنوان اولين خريد سرخ ها مطرح شده و قرارداد داخلي هم بسته بود به سپاهان خواهد رفت

به گزارش گل؛ پرسپوليس با سيد جلال به توافق نهايي رسيد و بهترين بازيكن فصل قبل سرخ ها فصل آينده هم در اين تيم خواهد ماند.ظاهرا ديروز توافق نهايي بين رويانيان وسيد جلال انجام شده و مدير عامل پرسپوليس هم اين خبر را امروز رسانه اي كرد.
 با اين حال گفته مي شود بعد از ماندن سيد جلال حسيني در پرسپوليس شجاع خليل زاده مدافع ملي پوش مس كرمان كه به عنوان اولين خريد سرخ ها مطرح شده و قرارداد داخلي هم بسته بود به سپاهان خواهد رفت چرا كه او فكر نمي كرد سيد جلال و بنگر در اين تيم ماندني شوند. هر چند شجاع در مصاحبه هايش تاكيد كرده هيچ شرط و شروطي براي آمدن به پرسپوليس نداشته و با سيدجلال و بنگر مشكلي ندارد اما او مي داند با حضور اين دو مدافع در تيم و البته رضا نورمحمدي شرايط براي او دشوار خواهد شد پس به سپاهان خواهد رفت،تيمي كه هم پول خوبي مي دهد هم به خاطر حضور در ليگ قهرمانان آسيا شرايط بهتري دارد.
 در ضمن مساله محدوديت سهميه ليگ برتري هم وجود دارد و از آنجايي كه سرخ ها تنها 2جاي خالي دارند بعيد است خيلي زاده پرسپوليسي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)