پروژه قطبى براى زلاتكو هم اجرا مى شود
مرجع خبری پرسپولیس :
زلاتكو كرانچار موضوع را جدى نگرفته بود. تمرينات پرسپوليس آن طور كه بايد نبود. اين حس به بازيكنان و افراد نزديك به تيم متواتر مى شد كه او كارش را رفع تكليفى انجام مى دهد. يك مربى در حالت عادى بايد براى تدارك يك تمرين ۹۰ دقيقه اى ۳ ساعت وقت بگذارد كه شامل مسائلى چون آناليز آخرين شرايط حريفان پيش رو، آناليز تيم خود، تفكر روى برنامه هاى بازى و تمرين و ارزيابى آخرين اطلاعات مى شود. در مورد كرانچار چنين چيزى ديده نمى شد. يكنواختى در تمرين و بازى يك اصل بود. خوب به ياد مى آوريم افشين قطبى هم چنين شرايطى داشت.
او حتى تمرينات را در نوبت صبح برگزار مى كرد تا تمام روز به استراحت بپردازد و تأثير اين مسأله، خود را در روند كار تيم نشان داد. آن گاه كه جلوى اين پديده گرفته شد، شرايط تغيير كرد. حبيب كاشانى اكنون در مورد كرانچار هم چنين برنامه اى را دنبال مى كند. در مرحله اول تفريح و شناى روز يكشنبه جاى خود را به ۲ مرحله تمرين داد.
به كرانچار تذكر داده شده است كه هم بايد زمان تمرينات را بيشتر كند و هم با پولى كه مى گيرد خود نيز بايد وقت بيشترى بگذارد و در اختيار باشگاه باشد. حال بايد ديد تأثير اين اقدامات در روند نتيجه گيرى تيم چگونه خواهد بود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)