مدیرعامل اصفانی پرسپولیس برای این‌که متهم به تضعیف سپاهان نشود سعی می‌کند تیم را با همان لیست اول ببندد تا بعدها متهم نشود.

به نقل از روزنامه خراسان، آیا علی دایی بازیکنان سپاهان ‌را می‌خواهد؟ اهمیت این سوال وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم رحیمی قبلا در سپاهان بوده و در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود که ما برنامه‌ای برای جذب بازیکن از سپاهان نداریم.

 

پیرو این خبر در سایت‌ها اعلام شد که پرسپولیس هادی عقیلی و امید ابراهیمی را می‌خواهد. خبری که نه از سوی خود بازیکنان تایید شد و نه دایی و رحیمی.

 

طبق شنیده‌های موثق ما علی دایی 3 لیست به رحیمی داده تا نسبت به جذب نفرات جدید اقدام شود. اگر رحیمی بتواند نفرات لیست اول را بگیرد که هیچ اما در غیر این‌صورت جذب نفرات لیست دوم در دستور کار قرار می‌گیرد که آن‌جا 2 بازیکن سپاهان هم دیده می‌شوند.

 

البته رحیمی برای این‌که متهم به تضعیف سپاهان نشود سعی می‌کند تیم را با همان لیست اول ببندد تا بعدها متهم نشود. دایی گفته نفرات کلیدی فصل گذشته باید حفظ شوند.

 

البته او لیست مازاد را هم تکذیب کرد اما مسلما 4، 5 پرسپولیسی که پارسال انتظارات را برآورده نکردند جدا خواهند شد تا قرمزها با شرایط بهتری قدم به لیگ و آسیا بگذارند.

 

طی روزهای گذشته مسئولان سپاهان واکنشی به احتمال پرسپولیسی‌ شدن بازیکنانشان نداده‌اند اما اگر پرسپولیس رسما با بازیکنی از سپاهان قرارداد ببندد، باید دید واکنش اصفهانی‌ها چه خواهد بود؟!

 

در روزهای گذشته گفته شد که علیرضا رحیمی از دایی خواسته حتی‌المقدور بازیکنی از سپاهان را جذب نکند.‌

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)