سپاهان با شکست مقابل شباب الاهلی امارات در دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا فرصت رقابت در سطح اول فوتبال باشگاهی قاره کهن را از دست داد.

تیم‌های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی امارات در چارچوب دیداری از دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا از ساعت 19:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان 120 دقیقه، شاگردان پائولو سوزا با نتیجه 4 بر یک پیروز شدند.

محمدمهدی محبی در دقیقه 44 این مسابقه با شوتی از راه دور برای زردپوشان گلزنی کرد و تیمش را پیروز به رختکن فرستاد. در نیمه دوم نماینده امارات برای گلزنی و جبران نتیجه وارد زمین شد و حملات زیادی روی دروازه پیام نیازمند داشت.

سپیدپوشان اماراتی در ادامه حملات خود و تنها یک دقیقه بعد از ورود سردار آزمون به زمین توسط این بازیکن ایرانی به گل رسیدند و کار به تساوی کشیده شد. این نتیجه تا پایان 90 دقیقه تغییر نکرد تا کار نمایندگان ایران و سپاهان در دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای ادامه پیدا کند.

براساس این گزارش، در حالی که سپاهان به دنبال پیروزی بود، با تصمیم ژوزه مورایس، رضا اسدی و رضا شکاری وارد زمین مسابقه شدند که عملکردشان بسیار بد و دور از انتظار بود.

در وقت‌های اضافه ورق به نفع الشباب الاهلی برگشت در دقیقه 100 یحیی الغسانی روی اشتباه پیام نیازمند به گل رسید تا نماینده امارات برای دومین بار جشن شادی گُل برپا کند. در 15 دقیقه دوم هم اوضاع برای نماینده ایران چندان تغییری نکرد، تا یوری سزار گل سوم تیمش را به ثمر برساند (در دقیقه 109).

این پایان کار نبود و یحیی الغسانی در دقیقه 1+120 گل چهارم شباب الاهلی را زد و تیر خلاص را به پیکر سپاهان شلیک کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده کیم جونگ هیوک از کره جنوبی بود که در جریان مسابقه به محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی و وحدت هنانوف از سپاهان کارت زرد نشان داد.

گفتنی است یاران آزمون با پیروزی در این دیدار باید در دور دوم پلی‌آف لیگ نخبگان به مصاف الغرافه قطر بروند و سپاهان به لیگ ۲ قهرمانان سقوط کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)