مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان گفت: متولی برگزاری مسابقات لیگ برتر سازمان لیگ است و از سوی این سازمان تاکنون صحبتی مبنی بر لغو احتمالی مسابقه فوتبال بین سپاهان و پرسپولیس در پی افزایش آلاینده های هوا در این استان صورت نگرفته است.

احمدرضا هادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازی امروز راس ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

وی از هواداران دو تیم درخواست کرد که به هیچ وجه بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند و امکان ورود به ورزشگاه بدون داشتن بلیت میسر نخواهد بود.

هادی همچنین به هواداران توصیه کرد که برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و ازدحام، ساعاتی قبل از شروع بازی به ورزشگاه مراجعه کنند.

درپی افزایش غلظت آلاینده‌های هوا، کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان عصر دیروز (شنبه) تشکیل جلسه داد و براساس مصوبه این کمیته، کلاس‌های درس مقاطع تحصیلی مدارس در مناطق ۶ گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار، روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه تعطیل شد.

در پی این تعطیلی برخی شایعاتی مبنی بر لغو بازی امروز عصر سپاهان و پرسپولیس در فضای مجازی شکل گرفت که هیات فوتبال استان اصفهان اعلام کرد تاکنون تصمیمی برای لغو دیدار سپاهان و پرسپولیس گرفته نشده و این دیدار برگزار خواهد شد.

مسابقه بین سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران راس ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر امروز یکشنبه در وزرشگاه نقش جهان آغاز می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)