مرجع خبری پرسپولیس : كاروان پرسپوليس عصر ديروز راهى اصفهان شده تا امروز مقابل ذوب آهن قرار بگيرد. شايد هيچ كس مثل سپهر حيدرى نتواند در مورد اين بازى و شرايط پرسپوليس حرف بزند. او سالها عضو ذوب آهن بود و اين تيم را خوب مى شناسد.گفت وگو با وى را بخوانيد:
براى بازى با ذوب آهن آماده هستيد؟
مگر مى شود آماده نباشيم. پارسال آن همه هوادارانمان را حرص داديم و فقط مى توان با كسب اين پيروزى و نزديك شدن به صدر جدول يك جورايى براى هواداران جبران كنيم.


اما مى گويند تيم در امارات خسته شده و براى بازى با ذوب آهن ديگر توانى ندارد.
اتفاقاً من برعكس اين مسأله فكر مى كنم. به نظر من اردوى امارات بسيار خوب بود و تيم بهره كامل را از آن برد. مگر ۲ فصل پيش وقتى به كيش رفتيم و در آنجا اردو زديم همه مسخره مان نكردند؟! اما بعداً ديدند كه پرسپوليس قهرمان شد و خودشان شرمنده شدند. ما بايد در شرايط سخت خودمان را آماده مى كرديم و اين مسأله در بازى هاى امارات كاملاً برايمان فراهم شد. ما چند بازى خوب مقابل تيمهاى اماراتى و سوريه اى انجام داديم و نفراتى كه كمتر به آنها فرصت بازى كردن رسيده بود همگى بازى كردند و سرمربى تيم هم با ميزان توانايى آنها آشنا شد.


شايد اگر قهرمان مى شديم اين همه حرف و حديث هم به وجود نمى آمد.
ما فاصله اى با قهرمان شدن نداشتيم. باور كنيد اگر داور مثل دريل روى مغزمان نمى رفت قهرمان مى شديم! اما اين مسأله چندان مهم نيست. چون پرسپوليس و كادرفنى اش به خواسته هايشان رسيده اند.
عملكرد خط دفاع را در اين مسابقات چطور ديدى؟


به نظرم عملكرد اين خط بد نبود. در بازى اول يك پنالتى مشكوك دريافت كرديم و در بازى بعد گلهايى به ثمر رسيد كه كنترل آن از دستان ما خارج بود. به نظرم خط دفاع پرسپوليس بدون اشتباه كار كرد و به آن انسجامى كه دنبالش هست تا حدودى رسيده. بايد توجه داشته باشيد كه امسال براى اولين بار اين گروه كنار هم قرار گرفته اند و كرانچار هم تلاش مى كند كه روى اين تركيب به ثبات لازم برسد.
از ذوب آهن شناخت لازم را داريد؟
هم تيم شناخت دارد هم من. من كه خيلى خوب ذوب آهن را مى شناسم. ذوب آهن يكى از تيمهاى بسيار خوب حال حاضر ليگ است كه فوتبالى زيبا و روان را از خودش به نمايش مى گذارد. اين تيم هميشه در كورس قهرمانى بوده و از يك مجموعه هماهنگ بهره مى برد. شما ببينيد بعضى از نفرات اين تيم ۸ سال است كه عضو ذوب آهن هستند و بعضى ها هم ۵ سال. طبيعى است كه سريع به هماهنگى لازم برسند و چشم بسته يكديگر را پيدا كنند. ضمن اينكه تيمى بى حاشيه و آرام است.
فقط از نقاط مثبت اين تيم گفتى. با اين وجود يعنى بايد منتظر باخت پرسپوليس باشيد؟!
نه، منظورم از گفتن آن حرف ها اين نبود كه شما به اين نتيجه برسيد. خواستم بگويم ذوب آهن حريف سختى براى ماست كه بايد مراقبش باشيم اما مطمئنم كه اين تيم را خواهيم برد. من در اين چند سال پرسپوليس را اينقدر با انگيزه نديدم كه امسال ديدم. ضمن اينكه ما چند بازى در اصفهان نتوانستيم ذوب آهن را ببريم و بايد در اين بازى جبران مافات كنيم. تا به حال هواداران ما حرص خوردند شايد اين بار نوبت به هواداران اصفهانى باشد.
نتيجه بازى را چه پيش بينى مى كنى؟
نتيجه كه قابل پيش بينى نيست. ما براى برد به اصفهان مى رويم امااتفاقات فوتبال هم وجود دارد. آنها همه چيز را براى پيروزى دارند اما ما به اين ۳ امتياز نياز داريم به خصوص كه شرايط اين بازى با بازى هاى قبلى خيلى فرق دارد!
چه فرقى دارد؟
مى دانيد كه قرار است در روزى مقابل اين تيم قرار بگيريم كه سالگرد آن بازى معروف ۶ تايى هاست. مى خواهيم شادى هوادارانمان را در اين روز دوچندان كنيم و روزى خاطره انگيز را برايشان رقم بزنيم. اميدوارم كه بتوانيم به اين خواسته مان برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)