مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپوليس در بازى اين تيم مقابل ذوب آهن از ناحيه قفسه سينه مصدوم شد و بعد از بازى به بيمارستان منتقل گرديد. حيدرى كه قبلاً براى ذوب آهن بازى مى كرد، در اين بازى از سوى تعدادى از تماشاگران ذوب آهن مورد توهين قرار گرفت.
بازى چطور بود؟
به نظر من اين بازى از قشنگترين بازى هاى پرسپوليس بود. ما دراين بازى با برنامه ريزى وارد ميدان شديم و مستحق برد بوديم.


ازنتيجه بدست آمده راضى هستى؟
مساوى در اصفهان نمى تواند بد باشد اما با توجه به اينكه تيم ما سرحال بود و موفقيت هاى زيادى داشت، مى توانستيم پيروز شويم.


اگر از موفقيتهاى بدست آمده درست استفاده كرده بوديد، نتيجه به نفع شما تمام مى شد؟
بله؛ چرا كه ذوب آهنى ها موقعيت چندانى نداشتند. گلى هم كه زدند از روى ضربه اوت و غفلت مدافع ما به ثمر رسيد. بچه هاى ما خيلى خوب عمل كردند. نيمه اول بازى كاملاً در اختيار ما بود و تنها در دقايقى از نيمه دوم بود كه ذوب آهنى ها توانستند بازى را در اختيار بگيرند.
ظاهراً بعد از بازى به خاطر مصدوميت در بيمارستان بسترى شديد؟


بله، به خاطر ضربه اى كه به دنده نزديك قلبم خورد، از بچه ها جدا شدم و به بيمارستان رفتم. دكتر هم گفت كه بايد تحت نظر قرار بگيرم. به همين علت از كادر فنى اجازه گرفتم تا چند روزى را در اصفهان استراحت كنم.
به بازى هفته بعد مى رسى؟
فكر نمى كنم تا آن موقع مشكلى داشته باشم. آسيب ديدگى دنده با استراحت خوب مى شود بنابراين به زودى به تمرينات تيم ملحق خواهم شد.
در طول بازى تماشاگران ذوب آهن عليه توشعارهايى دادند؟
كسانى كه شعار دادند ذوب آهنى نبودند، چون تماشاگران واقعى ذوب آهن هيچ وقت به من فحاشى نمى كنند آنها تماشاگران تيمهاى ديگرى بودند كه از شهر هاى مختلفى آمده بودند و فقط لباس سبز ذوب آهن را بر تن داشتند. اشكالى ندارد من ديگر عادت كرده ام كه در اصفهان توهين بشنوم. من نزديك به ۱۷ سال براى ذوب آهن بازى كردم. از مدرسه فوتبال آن شروع كردم تا به تيم بزرگسالان رسيدم. از اين تيم بود كه به تيم ملى رسيدم وحتى گل قهرمانى در جام حذفى را هم برايشان به ثمر رساندم. خاطرات خوبى را از دوران حضورم در اين تيم دارم اما من انتظار داشتم هواداران واقعى ذوب آهن كه در ورزشگاه حضور داشتند به آنها اجازه فحاشى ندهند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)