مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس در شرايطى بازى را به تيم استيل آذين واگذار كرد كه در ۲ بازى اخير خود پيروز ميدان بود و با كسب اين پيروزى به صدر جدول رده بندى بازمى گشت. حيدرى مدافع پرسپوليس معتقد است بازى فوق العاده كريمى و بى دقتى بازيكنان پرسپوليس در دقايق آخر، باعث شد تا تيم ۳ امتياز با ارزش را از دست بدهد.
• پرسپوليس در دقايق پايانى مقابل استيل آذين شكست خورد. اين بازى را چطور ارزيابى مى كنى؟
– قطعاً وقتى پرسپوليس نتيجه را واگذار مى كند نمى توانيم بگوييم بازى خوبى بود. ما بيشتر از ۳۰ دقيقه در حد پرسپوليس ظاهر نشديم. اگر موقعيت هاى به دست آمده را به گل تبديل كرده بوديم مى توانستيم استيل آذين را هم مثل سايپا و تراكتورسازى ببريم.
• روبرو شدن با على كريمى چطور بود؟
– على كريمى بازيكن بزرگى است و در سال گذشته هم خيلى به تيم ما كمك كرد. كريمى نشان داد ركن اساسى استيل آذين است و بازيكنى نيست كه با مأمور كردن يكى، دو نفر بشود او را مهار كرد. على نشان داد ۴۰ درصد تيم استيل آذين است. در واقع ما به خلاقيت كريمى باختيم وگرنه تيم استيل آذين چندان موقعيت زيادى نداشت.
• اين باخت باعث شد رتبه دوم جدول را از دست بدهيد و اختلاف زيادى با تيم هاى صدر جدولى پيدا كنيد.
– هدف كلى تيم اين بود كه در نيم فصل اول بين ۳ تيم برتر قرار بگيريم. ما هنوز هم چيزى از دست نداده ايم. با شكست ابومسلم دوباره مى توانيم شانس حضور در بالاى جدول را به دست بياوريم.

•بازى مقابل ابومسلم را چطور پيش بينى مى كنى؟

– باوجود نتايج ضعيفى كه ابومسلم در بازى هاى اخير خود كسب كرده نبايد به هيچ عنوان آنها را دست كم بگيريم. ابومسلم تيم ضعيف و دست و پا بسته اى نيست و قطعاً اين ديدار يكى از سخت ترين بازى هاى ما خواهد بود چرا كه اين تيم با آمدن كاظمى روند بهترى خواهد داشت
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)