مرجع خبری پرسپولیس : صحبت هايى بود مبنى بر جدايى قريب الوقوع سپهرحيدرى مدافع اصفهانى پرسپوليس از اين تيم. همين صحبت ها باعث شد به سراغش برويم و با او به گفت وگو بنشينيم. ضمن اينكه قرار بود او در جلسه كميته انضباطى نيز حاضر شود تا در مورد شكايت تيم سپاهان به رئيس اين كميته پاسخ بدهد. با ما همراه باشيد:
شنيديم با سپاهانى ها مذاكراتى داشتى تا فصل بعد به اين تيم بروى!
سپاهان؟! آنها تازه از من شكايت كرده اند. آن وقت چطور مى خواهند من را جذب تيم خود كنند؟!


راستى كميته انضباطى چه خبر بود؟
گفته بودند روز يكشنبه در جلسه حاضر شوم اما قرار بود به همراه خانواده ام به يك سفر زيارتى برويم. گفتم به جلسه نروم كلى حرف و حديث به وجود مى آيد و مى گويند از قصد به جلسه نيامده است. به همين خاطر يك روز زودتر به جلسه رفتم و با آقاى شريفى ملاقات كردم و دفاعيه خودم را به ايشان ارائه دادم.


حالا ماجراى اين شكايت چه بود؟
خدا را شكر گزارش آقاى خداداد افشاريان داور بازى سپاهان و پرسپوليس موجود است. ۹۰ دقيقه فحش و ناسزا بود كه روى سر بنده باريد. آن وقت سپاهانى ها شكايت كردند كه من و آقاى خوردبين عليه اين تيم و مسئولانش مصاحبه كرده ايم. احضار من به كميته انضباطى هم به همين دليل بود.


از اين موضوع بگذريم. شنيديم ذوبى ها هم خواستار بازگشتت به اين تيم شده اند.
در مورد اسم تيم ها حرفى نمى زنم اما مى گويم كه ۳ پيشنهاد خيلى خوب از تيم هاى بالاى جدولى كه در مسابقات آسيايى هم حضور دارند گرفته ام كه فقط ۲ تاى آنان خيلى جدى است.
خب چرا به اين پيشنهادات جواب نداده اى؟


اول منتظرم تكليفم با پرسپوليس روشن شود. هنوز اين تيم اولويت اصلى من محسوب مى شود و دوست دارم در همين تيم بمانم.
ظاهراً پرسپوليسى ها گفته اند تو با آنها قرارداد دارى و حاضر نيستند به تو رضايتنامه بدهند.
اتفاقاً من هم اين موضوع را شنيده ام اما قرارداد من با پرسپوليس تمام شده است. من ۲ فصل پيش با پرسپوليس قرارداد ۲ ساله امضا كردم و از معدود نفراتى بودم كه قراردادم يك ساله نبود. حالا هم قراردادم تمام شده و بازيكن آزاد هستم.
شنيديم به امارات هم سفر كرده اى؟
بله، درست است. در آنجا هم با يك تيم اماراتى مذاكره كرده ام و سرمربى اين تيم بازى من را پسنديده است. البته بايد ببينم آيا آن تيم اماراتى با مربى اش ادامه همكارى مى دهد يا نه. اگر چنين اتفاقى نيفتد و همكارى ادامه داشته باشد به احتمال زياد به امارات خواهم رفت.
اما تيم هاى اماراتى تمايل چندانى به جذب مدافع از خودشان نمى دهند.
مى دانم. البته تا حدودى تغييراتى در ديدگاه هاى آنها به وجود آمده و كم كم دارند روى جذب مدافعان نيز سرمايه گذارى مى كنند. به همين خاطر بود كه مذاكره با من هم انجام شد. اگر شرايط مهيا شود اين انتقال مى تواند يك تجربه تازه براى من باشد.
با پرسپوليسى ها مشكل مالى دارى؟
نه، اين بحث ها نيست. اتفاقاً همه از تمايل من براى حضور در پرسپوليس با خبر بودند و مى دانستند كه قلباً اين تيم را انتخاب كرده ام. آن روزها پيشنهادات خيلى خوبى هم داشتم اما ترجيح دادم به پرسپوليس بروم. حالا هم بحث مالى ندارم. بايد مذاكره كنم و مشكلى هم اين وسط وجود ندارد.
اوضاع پرسپوليس را چطور مى بينى؟
به نظر من شرايط اصلاً خوب نيست. پارسال ما به زمان بدنسازى نرسيديم و نتيجه اش را هم تا پايان ليگ ديديم، درست برعكس فصل ۸۶ كه با يك بدنسازى خوب پا به مسابقات گذاشتيم و خيلى خوب هم نتيجه گرفتيم. متأسفانه زمان دارد به سرعت از دست پرسپوليس مى رود. براى تيمى مثل پرسپوليس شايسته نيست كه چنين وضعيتى داشته باشد.
در پايان صحبت خاصى ندارى؟
اميدوارم پرسپوليس و همه ما بتوانيم در فصل جديد خاطرات تلخ فصل ۸۷ را كاملاً از ياد ببريم و زحماتى كه هواداران پر تعداد پرسپوليس در فصل قبل كشيدند و متأسفانه نتيجه را نديدند به شكلى جبران كنيم. به همين خاطر است كه مى گويم زوتر بايد بلاتكليفى پرسپوليس تمام شود و باشگاه سريع تر برنامه هاى فصل جديدش را پيش ببرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)