مرجع خبری پرسپولیس : تعويض پيروزى با تساوى در آخرين لحظه آنقدر سخت و دردناك بود كه ۲۴ ساعت بعد از بازى هم ناى حرف زدن براى سپهر حيدرى نگذاشته بود. او تيمش را بد شانس مى داند چرا كه حريف در طول ۹۰ دقيقه حتى به محوطه جريمه پرسپوليس هم نرسيده بود اما در آخرين لحظه گل مساوى را به ثمر رسانده.


• در مورد بازى مقابل شهردارى تبريز صحبت مى كنى؟
– يكى از چيزهايى كه زورمان مى آيد اين است كه ما ۲ موقعيت صد در صد داشتيم و گل نزديم. شيث رضايى و محمد نورى فرصت هاى بسيار خوبى داشتند و حتى توپ نورى به تير دروازه حريف خورد اما گل نشد و در چنين شرايطى در دقيقه ۹۷ بايد گل بخوريم. در طول بازى آنها حتى به محوطه جريمه ما هم نرسيدند اما اينطورى و در آن شلوغى و با آن وضعيت گل زدند. انگار با پتك توى سرمان زدند چون همه ما روى زمين نشستيم. اگر ۳ بر صفر هم مى باختيم، اينقدر ناراحت نمى شديم كه درلحظات پايانى مساوى كرديم.

 

• عدم حضور غلامرضا رضايى و هادى نوروزى در اين بازى چقدر روى پرسپوليس تاثير گذاشته بود؟
– رضايى و نوروزى ۲ تا از بازيكنان سرعتى و هجومى ما هستند و مهاجم پرسپوليس هستند و قطعاً عدم حضور آنها در اين بازى به ما ضربه زد چون بازيكنان تاثيرگذارى هستند. البته جايگزين هاى آنها زحمت خودشان را كشيدند اما اگر غلام و هادى بودند، اين بازى را راحت مى برديم.

 

• در مورد توهين به على دايى و كريم باقرى در اين بازى چه صحبتى دارى؟
– خيلى جالب است بگويم كه در اين يك سال اخير ما ۴ بازى در تبريز انجام داده ايم. در بازى اول دايى و باقرى تشويق شدند، در بازى دوم و سوم فقط آقا كريم تشويق شد و دايى فحش خورد، در اين بازى كه بازى چهارم ما در تبريز در اين مدت بود، علاوه بر دايى، باقرى هم فحش خورد. فحاشى به على دايى و كريم باقرى، توهين به شناسنامه فوتبال ايران است چون هر جايى كه برويد، آقا كريم و على آقا را مى شناسند و خيلى بعيد بود كه آنها از همشهريان خود فحش بخورند. بايد جلوى اين مسائل گرفته شود. از لحظه اى كه براى گرم كردن به زمين رفتيم تا لحظه اى كه سوار اتوبوس شديم تا برگرديم، به آنها فحش دادند و توهين كردند. بايد يك نفر جلوى اينها را بگيرد چون هر سال شرايط بدتر مى شود.

 

• چرا در ۲ بازى متوالى در لحظه آخر برد را با تساوى عوض كرديد؟
– قطعاً خواست خدا بود. غير ممكن است كه در طول ۹۰ دقيقه به محوطه جريمه نرسند و اينطورى شانسى گل بزنند. همه ديدند كه يك توپ مرده گل شد. ما تمركز داشتيم اما خيلى بدشانس بوديم. قبل از اينكه رحمان احمدى مصدوم شود، داور ۷ دقيقه وقت اضافه اعلام كرد كه اصلاً بازى ۷ دقيقه وقت اضافه نداشت. با اين وضعيت تعطيلات براى ما زهر شد و هر چه فكر كنيم، بدتر است. هنوز تصوير آن لحظه جلوى چشم است. مدام مى گفتم كه اين بازى مثل پاس همدان نشود اما باز هم همان اتفاق افتاد.

 

• اين تعطيلات به پرسپوليس كمك مى كند يا نه؟
– همين تعطيلى ها كمر پرسپوليس را شكسته است. تا مى خواهيم جان بگيريم، ليگ تعطيل مى شود. اين گل لحظه آخر هم حاشيه هاى تيم را زياد كرد و بايد مراقب باشيم تا حاشيه هاى تيم زياد نشود. اگر مى برديم و صدرنشين مى شديم، الان شرايط ما خيلى فرق مى كرد.

 

• چرا به تيم ملى دعوت نمى شوى؟
– دوست ندارم در مورد اين قضيه اظهار نظر كنم. نظر آقاى قطبى است و به نظر ايشان احترام مى گذارم و براى تيم ملى آرزوى موفقيت دارم.

 

• اعتراض ندارى؟
– نه، من كارم را انجام مى دهم و تلاشم را مى كنم. قطبى فوتبال مرا مى شناسد و هر وقت بخواهد در خدمت تيم ملى هستم. خودم و پرسپوليس شرايط خوبى داريم و اگر همين روند را ادامه بدهم، قطعاً قطبى مرا دعوت خواهد كرد

 

• فكر مى كنى قطبى با تو مشكل دارد؟
– نه، هيچ مشكلى با هم نداريم و هميشه بازيكن ثابت ايشان در پرسپوليس بودم. سعى مى كنم تمركز كنم و وارد حاشيه نشوم و براى تيم ملى دعا مى كنم. چون قطبى فوتبالم را مى شناسد، اگر همين روند را داشته باشم، حقم را مى گيرم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)