ما هم مثل ذوب آهن تشنه قهرماني هستيم
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم ما هم مثل ذوب‌آهن که 2 سال است برای قهرمانی می‌جنگد تشنه قهرمانی است و ما فقط به رسیدن به صدر جدول فکر می‌کنیم.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم ما هم مثل ذوب‌آهن که 2 سال است برای قهرمانی می‌جنگد تشنه قهرمانی است و ما فقط به رسیدن به صدر جدول فکر می‌کنیم.

 

“سپهر حیدری”  در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: بازی شاهین هم برای ما مثل تمام بازیهاست. این بازی هم برای ما سخت است چون استیلی به عنوان سرمربی شناخت خوبی از تیم ما دارد. این تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد اما ما هم پرسپولیس هستیم و مقابل این تیم با تمام توان به میدان می‌رویم.

 

 

 

وی ادامه داد: ما بعد از 2 سال و نیم به صدر جدول نزدیک شده‌ایم و می‌خواهیم که این مهم را کسب کنیم به همین دلیل فرصت پیش آمده را از دست نمی‌دهیم و با تمام توان برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنیم.

 

حیدری در خصوص گلزنی 3 بازیکن جدید این تیم و عدم موفقیت مهاجمان سابق تیم تصریح کرد: به نظرم مشکلی ندارد که تنها بازیکنان جدید گلزنی کنند. ما تیم هستیم و اینکه چه کسی گل بزند چندان اهمیتی ندارد. رضایی نوک حمله تیم ماست و نوری نیز پشت مهاجمان بازی می‌کند و طبیعی است که چنین بازیکنانی بیشتر گلزنی کنند.

 

مدافع پرسپولیس درباره عدم گلزنی نوروزی تصریح کرد: نوروزی درست است که گل نزده اما بیشترین نقش را در گلهای ما داشته و واقعا مثل یک کارگر در ترکیب برای تیم زحمت می‌کشد. او در کارهای دفاعی هم حتی به کمک ما می‌آید و با وجود اینکه گلزنی نکرده اما همه کار انجام داده تا سایرین گلزنی کنند. برای ما گلزن تیم تنها قابل ستایش نیست و حتی ممکن است روزی گلر تیم هم گل بزند. با این وجود نباید از زحماتی که نوروزی برای گلزنی دیگران انجام می‌دهد، بگذریم.

 

حیدری در پایان در خصوص حضور ذوب‌آهن در صدر جدول و انگیزه پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول یادآور شد: در حال حاضر تنها ذوب‌آهن رقیب ما نیست. تیم ما هم مثل ذوب‌آهن که 2 سال است برای قهرمانی می‌جنگد تشنه قهرمانی است و ما فقط به رسیدن به صدر جدول فکر می‌کنیم. ما برای بودن در کورس قهرمانی تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)