مرجع خبری پرسپولیس : مدافع متعصب و بازيكن ارزنده تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شرايط تيم، اردوها و حضور در دو تورنمنت برون مرزي سرخپوشان، گفتگويي انجام داد كه از حضورتان مي‌گذرد:

 

در خصوص شرايط تيم و حضور در تورنمنت تركيه چه نظري داريد؟

من فكر مي‌كنم در هفته‌هايي كه چند باخت پشت سر هم آورديم، هواداران را ناراحت كرده بوديم. اين اردو، برد مقابل سايپا و تعطيلات براي ما درسي است كه بتوانيم در اين شرايط يك پرسپوليس متفاوت بسازيم تا هواداران ما هميشه سرشان بالا باشد.

 

شرايط هتل و اردوي تركيه چگونه است؟

 

هتل و امكانات در حد ايده‌آل است. يعني همه چيز در بهترين شرايط مهياست و از همه مهمتر آرامش خيلي خوبي داريم. بچه‌ها هم روز به روز آماده‌تر مي‌شوند، چون وقت بيشتري را در كنار يكديگر هستيم و با تلاش فراوان به روزهاي روشني خواهيم رسيد. شايد اين موقعيت با اين شرايط عالي را ديگر نتوانيم تكرار كنيم. پس براي موفقيت بيشتر تلاش مي كنيم.

 

چه تفاوتي بين اردوي تركيه در سال گذشته و هم اينك وجود دارد؟

مهمترين تفاوت اين دو اردو، بازي با تيم‌هاي بزرگ است. الان بازي‌هايي كه در اين تورنمنت انجام مي‌دهيم براي ما خيلي مهم است. امكانات به مراتب بهتر از قبل است و هم اكنون بهترين شرايط را داريم تا بتوانيم به روزهاي اوج خود برسيم.

 

عملكرد باشگاه را چطور مي بينيد؟

باشگاه با تلاش فراوان دو تورنمنت عالي با كيفيت مطلوب را براي ما در نظر گرفته است و يقينا در اين بازي‌ها پرسپوليس واقعي محك مي‌خورد. بازي با تيم‌هاي دسته دوم و سوم شايد نتواند ما را به خواسته‌هايمان و مرز آمادگي برساند، اما اين مسابقات تمام نقاط ضعف و قوت ما را نشان مي‌دهد تا بتوانيم در اين فرصت، نقاط ضعف تيم را كمرنگ و نقاط قوت را تقويت نمائيم. اين موقعيت و اين زمان براي ما طلاست و نبايد به سادگي از كنار آن بگذريم.

 

در مورد تيم اينتراخت فرانكفورت چه شناختي داريد؟

فردا شب يك آناليز خوب از تيم حريف خواهيم داشت و با شناخت كافي به مصاف آنها مي رويم. ما در حالي در برابر حريف صف آرايي مي‌كنيم كه بتوانيم آبروداري كرده و به حريفان ثابت كنيم، اختلاف زيادي بين فوتبال ما با آلمان نيست.


يعني واقعا شرايط برابري داريم؟

آنها همه چيز دارند و از همه مهمتر ساختارشان حرفه‌اي است ولي ما هم مي‌خواهيم نشان بدهيم كه باشگاهي حرفه‌اي و بزرگ هستيم و بايد ثابت كنيم پرسپوليس بي‌جهت پرطرفدارترين تيم آسيا نيست.

 

چه احساسي داريد وقتي مقابل مهاجمان حرفه‌اي حريف قرار مي‌گيريد؟

آقاي گل بوندس ليگا در تيم اينتراخت فرانكفورت حضور دارد ولي خط دفاعي ما از هيچ مهاجمي هراس ندارد. بچه‌هاي تيم ما هم اكنون اينقدر انگيزه دارند كه بخواهند پرسپوليس واقعي را به معرض نمايش بگذارند.

 

مشكل خط دفاعي پرسپوليس چيست؟

خط دفاعي ما در هفته‌هاي گذشته با چند مصدوم در برابر حريفان ظاهر شد. ما چهار دفاع مصدوم داشتيم شايد اين اتفاق در هيچ باشگاهي در دنيا رخ نداده باشد و اين مسئله خيلي به ما ضربه زد. وقتي چهار دفاع وسط ما مصدوم بودند، غلامرضا رضايي و هادي نوروزي مهاجمان تيم نيز با مصدوميت روبرو شدند و فشار روي خط دفاعي ما مضاعف شد، آن هم براي خط دفاعي كه مصدوم بود و در برخي بازي‌ها شاهد بوديد كه تيم اصلا دفاع وسط ندارد. در اين شرايط بود كه دفاع پرسپوليس شكننده شده بود اما در بازي با سايپا بدليل حضور بازيكنان مصدوم تا حدودي نظم خوبي گرفتيم.


سپهر به عنوان يك مدافع وسط چه سيستم دفاعي را مد نظر دارد؟

يك بازيكن حرفه‌اي بايد بتواند در هر سيستمي بازي كند اما سيستم چهار دفاع در كل دنيا جا افتاده است.


حرف آخر…

من فقط يك تشكر ويژه از هواداران پرسپوليس دارم و بايد بگويم، يكي از دلايلي كه توانست پرسپوليس را برگرداند، صبر هواداران بود. بازي پنجم و در نيمه دوم تازه آنها كمي به ما اعتراض كردند و لازم است از همين جا دست آنها را ببوسم. شايد خود آنها ندانند كه چه كار بزرگي كرده‌اند ولي ما قدر اين كار ارزشمند آنها را مي‌دانيم و با فوتبال زيبايمان پاسخ اين صبر و محبت آنها را خواهيم داد. انشاءا… با نتايج خوبمان به آنها ثابت مي‌كنيم كه در تعطيلات و اردوها به فكر اين بوديم كه خودمان را بازسازي كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)