پرسپولیس نیوز : مدافع سابق پرسپولیسی ها می گوید شکی ندارد که پرسپولیسی ها در بازی با استقلال این تیم را شکست می دهند.

سپهر حیدری در دربی موفق به گلزنی نشده اما سرطلایی پرسپولیسی هاست.آن هم به خاطر گل قهرمانی که در بازی با سپاهان زد و …سپهر ۷ بار در دربی بازی کرده و به قول خودش:«اگر مقابل ملوان محروم نمی شدم می توانستم به عدد ۸ برسم.»او یکی از بازیکنانی است که با اعتماد خاصی که به برانکو دارد برنده این بازی را پرسپولیس می داند و می گوید:«کاری به هیچ چیزی ندارم اما فکر می کنم آرامشی که برانکو دارد برگ برنده او و تیمش در بازی روز جمعه است.»

شما خودتان 7 بار در دربی پایتخت بازی کرده اید.نظرتان درباره بازی روز جمعه چیست؟

یک بدشانسی ای که من آوردم این بود که یک بار و اتفاقا در بازی با ملوان سه کارته شدم و نتوانستم برای هشتمن بار در دربی پایتخت به میدان بروم.آن موقع شرایطی پیش آمد که مجبور شدم خطا کنم.با این حال نشد و من نتوانستم بازی در هشتمین دربی را به نام خودم ثبت کنم.

فکر می کنید با شرایطی که دو تیم دارند چه اتفاقی در بازی روز جمعه می افتد؟

هم استقلال و هم پرسپولیس بازی قبل از دربی را برده اند.استقلال صدرنشین است و پرسپولیس در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد اما باید بگویم هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده تر باشد بازی را می برد.این نظر شخصی من است که پرسپولیس برانکو،شرایط بهتری دارد و مطمئن هستم آنها برنده روز جمعه خواهند بود.

یعنی اینقدر به پرسپولیس اعتقاد دارید که این طور مطمئن حرف می زنید؟

صد در صد.من برانکو را به خوبی می شناسم.در بازی پرسپولیس با ملوان کارشناس شبکه جام جم بودم.پرسپولیس در نیمه نخست کار خاصی انجام نداد اما در نیمه دوم کاملا متحول شد.برانکو کارش را بلد است و به خوبی می داند که در نیمه مربیان باید چه کار کند.من که می گویم این پرسپولیس هر کاری می تواند بکند.

اما آن طرف هم پرویز مظلومی هست که در 4 دربی …

درست است.من خودم شاگرد پرویز خان بودم.او در این بازی دنبال برد است و احتمالا تیمش بی پروا حمله می کند اما برانکو باهوش است و فکر می کنم هوش و آرامش او به هیجان مظلومی غلبه می کند.بازی 3 بر دو که ایمون زاید سه بار دروازه استقلال را باز کرد مرور کنید.آن زمان هم مظلومی تحت تاثیر قرار گرفت.

بدون شک در این بازی جای هادی نوروزی خالی است. پرسپولیسی ها دربی آخرشان را با پاس گل هادی نوروزی بردند.

جایش واقعا خالی است.هادی همیشه مقابل استقلال خوب بازی می کرد و چند گل هم زده است.او با یک نام نیک رفت و انشاءالله در بازی روز جمعه هم روح او شاد می شود.

حرف خاصی مانده که …

نه اما باید بگویم که پرسپولیسی های با معرفت زیاد هستند و حواس شان به هانی نوروزی است.این بچه را نباید یکدفعه به امان خدا رها کرد.به هر حال امیدوارم هانی شرایط خوبی را داشته باشد و پرسپولیسی ها تنهایش نگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)