مرجع خبری پرسپولیس : مدافع فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر مسئولان اين باشگاه طلبم را ندهند تصميم جدي خواهم گرفت.


سپهر حيدري در خصوص طلبش از باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: بيش از 40 درصد از قراردادم را از باشگاه پرسپوليس طلب دارم. به احترام اين تيم و هوادارانش و تعصبي كه نسبت به پرسپوليس دارم تاكنون سكوت كردم ولي از وقتي كه به باشگاه رفته‌ام و متوجه شدم كسي پيگير مسائل نيست، شرايط فرق كرده است.


مدافع مس كرمان افزود: بيش از 10 بار به باشگاه پرسپوليس رفتم و دست خالي برگشتم. واقعا خسته شدم. هر روز كه مي‌روم به من قول هفته آينده را مي‌دهند. اين مسئله دور از اخلاق است كه با شخصيت آدم‌ها بازي شود.


حيدري ادامه داد: هر دفعه كه مي‌خواهم به باشگاه پرسپوليس بروم بايد از باشگاه مس و مربيانش مرخصي بگيرم و اين همه راه تا تهران بيايم اما متاسفانه جوابي نمي‌گيرم. دوست ندارم چنين اتفاقي بيفتد اما اگر پرسپوليسي‌ها تا هفته ديگر پول من را پرداخت نكنند در قبال آنها تصميمي جدي خواهم گرفت.


وي گفت: هر هفته كه به ديدار كاشاني مي‌روم، قول هفته ديگر را مي‌دهد. نمي‌دانم از چه منبعي بايد پول تهيه شود تا به پرسپوليس بدهند. دوست ندارم چيزي به نام شكايت بين من و پرسپوليس پيش بيايد اما درست هم نيست كه بيش از 40 درصد از قرارداد من كه پول كمي نيز نيست، مانده باشد و مرجعي نباشد كه به آن رسيدگي كند.


اين بازيكن تصريح كرد: به غير از اينكه 40 درصد از قراردادم مانده،‌ 10 درصد هم از ما كم كردند. به نظرم پاداش قهرماني همراه با پرسپوليس در فصل گذشته جريمه‌اي 10 درصدي بوده است. اصلا معلوم نيست پاداش‌هايي كه به ما قول دادند كجاست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)