پرسپولیس نیوز :  کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه فصل بعد به فوتبال باز خواهد گشت، گفت: در صورت جذب بازیکنان خوب و پیروزی مقابل الهلال، پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

سپهر حیدری روز دوشنبه افزود: پرسپولیس با بردن شهرآورد دل هواداران خود را همانطور که حق شان است شاد کرد و این هواداران سال هاست که نخندیدند.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس شایسته بهترین ها هستند و همین که در رفت و برگشت شهرآورد را بردیم کار بزرگی کردیم.در لیگ قهرمانان آسیا هم می توان هواداران پرسپولیس را خنداند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس، گفت: برانکو در همین مدت کوتاه نظم خوبی به پرسپولیس داده است. او الان ابزار لازم را ندارد و اگر فصل آینده ابزار به او بدهند قطعا پرسپولیس با او به قهرمانی لیگ و آسیا خواهد رسید.

وی تصریح کرد: هواداران از پرسپولیس جام می خواهند یا حداقل تلاش بازیکنان را ببینند. پرسپولیس امسال با وجود سرمربیان بسیار خوبی که در اختیار داشت ابزار خوبی نداشت و بازیکنان در حد نام این تیم شاید به تعداد انگشتان هم نمی رسد.

وی اظهارکرد: سالی که ما قهرمان لیگ شدیم آن هم با کسر 6 امتیاز، فقط به خاطر بازیکنان خوبی بود که در اختیار داشتیم. مطمئن باشید بازیکنان هستند که می توانند یک تیم را نجات دهند.

حیدری خاطرنشان کرد: ما همه باید فردا به ورزشگاه آزادی رفته و تیم محبوب خود را تشویق کنیم. مطمئن باشید اگر پرسپولیس از سد الهلال بگذرد و مدیریت بازیکنان خوبی را جذب کند قطعا قهرمان آسیا خواهد شد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنانی که الان در این تیم هستند ضعیف نیستند ، اما برخی شرایط باعث شد در کنار این بازیکنان بزرگ بازیکنانی به این تیم راه پیدا کنند که برایشان حضور در پرسپولیس زود بود. خوشحالم که بزرگان تیم مثل کریم باقری و محمود خوردبین خیلی خوب در کنار برانکو تیم را جمع کرده و نمی گذارند حاشیه وارد تیم شود. مطمئن باشیم سال آینده سال پرسپولیس است.

وی درخصوص پیام صادقیان، گفت:روزی که پیام به پرسپولیس آمد من به تدارکات تیم زنگ زده وخواستم شماره یازده را برای او کنار بگذارند. پیام در همه کار ها با من مشورت می کرد اما فکر می کنم از جایی به بعد او مشاور خوبی نداشت. پیام بازیکن بسیار خوب و با پتانسیلی است اما متاسفانه بزرگترین ایرادش این است که دوستان خوبی ندارد و اگر داشت امروز باید در لیگ اروپا بازی می کرد.

حیدری تاکید کرد: پیام باید برای خود یک مشاور خوب انتخاب کند و اگر این کار را کند خیلی زود به اوج باز می گردد. هر وقت در ذوب آهن با من صحبت می کرد به او می گفتم باید یکسری رفتار هایش را تغییر دهد اما ای کاش در تهران دوستان خوبی پیدا می کرد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، اظهارکرد:حیف است او ازپرسپولیس جدا شود و بزرگان تیم باید او را بلند کنند تا سرمایه تیم ملی و پرسپولیس از دست نروند.

*** گلم به سپاهان را با میلیارد ها تومان عوض نمی کنم

حیدری در خصوص گلی که در 28 اردبیهشت سال 87 وارد دروازه سپاهان کرد و باعث قهرمانی پرسپولیس شد، گفت: همیشه آرزوی پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشتم. دقیقا یکسال قبل ازاین تاریخ پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی از خدا خواستم به این تیم بیایم و هواداران را خوشحال کنم شاید کسی باورش نشود که من چند هفته بعد به این تیم آمدم.

وی اظهارکرد : دقیقه 94 از خدا خواستم این هواداران را ناراحت نکند و دقیقا 2 دقیقه بعد توانستم آن توپ خوب را تبدیل به گل کنم. آرزوی هر کسی زدن این گل بود و دقیقا از آن لحظه مسیر زندگی من تغییر کرد شاید همشهری های من همان روز از من دلگیر شدند اما 40 میلیون را خوشحال کردم و این برای من از هرچیزی مهم تر بود. مطمئن باشید آن گل را با میلیارد ها پول عوض نمی کنم.

حیدری گفت: آن تیم پرسپولیس رویایی بود و هر کاری می کردند قهرمان می شد.درهربازی تیم ما 80 هزار حداقل هوادار داشت و این بی نظیر بود. درنسل جدید تیم افشین قطبی بهترین تیم پرسپولیس بود. آن تیم پرسپولیس همه بازیکنان با هم همدل بودند و هیچکس دنبال تخریب بازیکن دیگری نیست و این مسایل در فوتبال امروز دیده نمی شود.

وی اظهار کرد: امسال می خواهم به لیگ برتر بازگردم و بازی کنم. از لیگ یک پیشنهاد هایی داشتم اما بدنم را آماده نگه داشتم تا بتوانم در لیگ برتر بازی کنم و امیدوارم روزی بتوانم با پیراهن تیم محبوبم خداحافظی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)