شرمنده هواداران شدم قول گل قهرمانی جام حذفی را می‌دهم

مرجع خبری پرسپولیس : دقیقه 54 دیدار تیم‌های پرسپولیس – مس کرمان یک توپ روی محوطه جریمه میزبان در حال فرود است، در این لحظه سپهر حیدری و علیرضا حقیقی از پرسپولیس و مهرداد پولادی از مس برای ضربه زدن و مهار این توپ حرکت می‌کنند اما شیطنت بازیکن تیم میهمان منجر به یک برخورد و مصدومیت سخت مدافع و کاپیتان پرسپولیس شده و…

از این جا به بعد را در گفت‌وگوی ما و سپهر حیدری دنبال کنید.

*بازی پرسپولیس – مس به دقیقه 54 می‌رسد. از این به بعد را خودت تعریف کن.

برای دفع یک توپ به هوا پریدم که همزمان با من علیرضا حقیقی و مهرداد پولادی هم آمدند. فکر کنم زانوی بازیکن حریف بود که به پهلوی من خورد و با شدت به زمین خوردم. باور کن چنان دردی در قفسه سینه‌ام پیچیده بود که نگو و نپرس. حتی حس کردم دیگر نمی‌توانم نفس بکشم.

*رفتن روی نیمکت و پس از آن آمدن آمبولانس کنار زمین همه ما را نگران کرده بود.

بله، چند دقیقه روی نیمکت نشسته بودم. رحمان احمدی هم کنارم بود. از او بپرسید، یک مرتبه احساس کردم دارم خفه می‌شوم. خلاصه آمبولانس آمد و به اتفاق دکتر محلوجی عازم بیمارستان پیامبر (ص) شدیم که در طول راه از ماسک اکسیژن برای تنفس استفاده می‌کردم.

*در بیمارستان چه گذشت و چه جوابی گرفتی؟

عکس گرفتم و در کنار معاینات دیگر مشخص شد که سه دنده پشت قفسه سینه‌ام شکسته است.

*چه مدت دور از فوتبال خواهی بود؟

دکتر که گفت حداقل باید 3 تا 4 هفته را به استراحت بپردازم و اجازه تمرین کردن ندارم. با این حال سعی می‌کنم حداقل در کنار تیم حضور داشته باشم.

*هواداران هم حسابی نگران احوالت شده‌اند.

واقعاً شرمنده این عزیزان شدم. خیلی دوست داشتم در این بازی برای پرسپولیس و شادی هواداران گلزنی کنم که متأسفانه این طور نشد. با این حال قول می‌دهم با صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی، گل قهرمانی را من بزنم و گوشه‌ای از محبت هوارادان را جبران کنم.

*برابر الاتحاد جای تو خالی خواهد بود؟

خیر، ما نفرات خوبی در اختیار داریم. ضمن این که رضا نورمحمدی می‌تواند در این بازی پرسپولیس را همراهی کند. مجتبی شیری هم که از خوب‌های ما برابر مس بود. سکوبرت هم هست.

*از بدو ورود به عربستان خیلی اذیت شدید؛ حالا آنها قبل از حضور در ایران سعی کرده‌اند با طرح موضوعات تخیلی زمینه جنگ‌های روانی را فراهم کنند.

این رفتار سعودی‌ها نشانه ترس‌شان از شکست است. الوحده‌ای‌ها هم این صحبت‌ها را مطرح کردند، اما برابر قانون فیفا و AFC  چاره‌ای جز تسلیم نداشتند. بنابراین تنها منتظر پیروزی پرسپولیس و جبران نتیجه بازی رفت باشید. آنها سعی می‌کنند با ایجاد جنگ‌های روانی تمرکز ما را بر هم بزنند، اما ما تنها به کسب 3 امتیاز این بازی فکر می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)