پرسپولیس نیوز : علی پروین همچنان در مقابل اتفاقات باشگاه پرسپولیس سیاست سکوت رو دنبال می کند.

در شرایطی که ماجرای برکناری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موج بی سابقه ای را در میان اهالی فوتبال به راه انداخته و اکثر پیشکسوتان و هواداران باشگاه پرسپولیس بر علیه این تحولات موضع گیری کرده اند ، علی پروین همچنان از اظهار نظر در این خصوص خودداری می کند.

 

پروین طی روزهای گذشته در واکنش به اصرار یک خبرنگار برای گفت و گو با وی در خصوص برکناری محمد رویانیان از مدیریت باشگاه پرسپولیس واکنش جالبی داشت: "برو خدا پدرت رو بیامرزه!"

 

این در شرایطی که تقریبا اکثر پیشکسوتان پرسپولیس حتی شماری از کسانی که پیش از این به مدیریت رویانیان در پرسپولیس نقد جدی داشتند ، در حمایت از وی و مخالفت با تغییر مدیریت باشگاه موضع گیری کرده اند.

 

محمد رویانیان امروز در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم گفته است: از 2 ماه پیش برای برکناری من نقشه می کشند و یکی از مقامات عالی رتبه کشور قول سرپرستی پرسپولیس را به یکی از آقایان (پیشکسوتان) داده است.

 

این در حالی است که علی دایی هم امروز اعلام کرده در صورت برکناری محمد رویانیان از مدیریت باشگاه ممکن است خودش هم تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد.

 

گفتنی ست ، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هم از جمله محمد نوری ، رضا حقیقی ، غلامرضا رضایی و … منتظر روشن شدن تکلیف محمد رویانیان هستند تا در خصوص ادامه همکاری با سرخپوشان تصمیم جدیدی بگیرند. در این بین پیام صادقیان و قاسم حدادی فرد هم که برای پیوستن به پرسپولیس با محمد رویانیان به توافق رسیده بودند فعلا در انتظار روشن شدن تکلیف مدیریت این باشگاه هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)