نمایندگان باشگاه پرسپولیس که روز گذشته راهی سیرجان شده بودند، امروز جمعه با هیات فوتبال سیرجان جلسه داشتند.

محمد امام‌وردی، مدیر امور ورزشی پرسپولیس که روز گذشته همراه با نقی طالبی مدیر حراست باشگاه برای انجام هماهنگی‌ها راهی سیرجان شده بودند، امروز در جلسه‌ای با اعضای هیات فوتبال در ارتباط با مسائل برگزاری بازی با سپاهان شرکت کردند.

آن‌ها همچنین روز گذشته در نشست شورای تامین استان حضور یافتند و شب گذشته نیز از ورزشگاه سردار سلیمانی و سکوهای آن بازدید کردند.

بازدید از سکوها به ویژه از این جهت انجام شد که باشگاه پرسپولیس بر حضور تماشاگران تاکید داشت که شورای تامین استان در نهایت با آن موافقت نکرد.

با توجه به عدم موافقت شورای تامین استان با حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و سپاهان، گروه کانون هواداران پرسپولیس برای آماده کردن سکوها راهی سیرجان می‌شود.

متاسفانه با وجود تاکید باشگاه پرسپولیس برای برگزاری مسابقه با سپاهان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر با حضور تماشاگران، با این امر موافقت نشد.

بر این اساس، بنابر اعلام عباس اسماعیل بیگی، مدیر کانون هواداران پرسپولیس، که از روز پنج‌شنبه همراه دیگر نمایندگان باشگاه راهی سیرجان شده است، تعدادی از اعضای کانون هواداران، امشب با تجهیزات راهی سیرجان می‌شوند تا سکوها را تا حد امکان به حال و هوای پرسپولیسی در آورند و برای حضور سرخپوشان آماده سازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)