در فاصله 3 ساعت مانده به آغاز بازی نساجی و پرسپولیس، 80 درصد ظرفیت ورزشگاه وطنی تکمیل شد.

تیم فوتبال پرسپولیس که با کسب 63 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته از ساعت 18 در آخرین بازی خود در این لیگ به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

* از ساعت ابتدایی صبح امروز هواداران بسیاری از تهران به سمت قائم‌شهر در حال سفر بودند تا از تیم محبوب خود در این مسابقه حمایت کنند.

* در شرایطی که باشگاه نساجی 600 بلیط را برای هواداران پرسپولیس برای این مسابقه درنظر گرفته به نظر می‌رسد تعداد زیادی از هواداران سرخپوشان پایتخت برای حمایت از شاگردان گل‌محمدی خود را از اقصی‌ نقاط ایران مثل قزوین، کرج، اصفهان، شهر کرد، کاشان و… به قائم‌شهر رسانده بودند.

* از صبح امروز خیابان‌های منتهی به ورزشگاه وطنی و میدان‌های اطراف ورزشگاه محل تجمع هواداران پرسپولیس و نساجی شده است.

* از ساعت حدود 12 عوامل سازمان لیگ مشغول چینش سکوی قهرمانی احتمالی پرسپولیس درون زمین هستند.

* مسؤولان استان مازندران با استفاده از ال‌ای‌دی‌های شهری قصد دارند دیدار دو تیم را در نقاط مختلف قائم‌شهر به صورت زنده پخش کنند تا به این ترتیب از تجمع بیش از اندازه ورزشگاه جلوگیری شود.

* بساط دست‌فروش‌ها نیز برای فروش پرچم و سایر عوامل هواداری مرتبط با دو تیم بسیار داغ است و اغذیه‌فروشی‌های اطراف ورزشگاه نیز امروز مشتریان زیادی را جذب کرده‌اند.

*درهای استادیوم وطنی از ساعت 13 به روی تماشاگران باز شد که بخش مربوط به هواداران پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی پر شد البته با توجه به کثرت بلیط‌فروشی به هواداران این تیم بسیاری از هواداران سرخپوش قصد داشتند آنهایی که بلیط در دست داشتند و نمی‌توانستند وارد جایگاه خود شوند به این موضوع اعتراض کردند.

* یکی از هواداران پرسپولیس با در دست داشتن نوشته‌ای مبنی بر نساجی باشرف پرسپولیس قهرمان، به حمایت از هر دو تیم پرداخته.

* تعدادی از بانوان نیز در اطراف ورزشگاه حاضر شدند، به این امید که بتوانند راهی برای ورود به استادیوم پیدا کنند.

* شهرداری قائم‌شهر ایستگاه صلواتی شهدای خان‌طومان را برای پذیرایی از تماشاگران دو تیم برقرار کرده بود.

* با وجود احترام متقابل طرفداران دو باشگاه به یکدیگر برخی از طرفداران با کری‌خوانی علیه پرسپولیسی‌ها علیه آنها فحاشی کردند.

* بخش‌های مجزایی برای ورودی هواداران پرسپولیس و نساجی در نظر گرفته شده بود اما برخی هواداران پرسپولیس قصد داشتند با عبور از جایگاه تیم میزبان وارد استادیوم شوند.

* فروش بلیط در بازار سیاه نیز حسابی رونق داشت به شکلی که برخی هواداران مدعی بودند برخی سودجویان از 500 هزار تا 7 میلیون تومان بلیط مسابقه را به فروش می‌رسانند.

* یکی از هواداران نساجی در گفت وگو با خبرنگاران مدعی شد قرار است اسپانسر خارجی فصل آینده حامی این تیم شود تا برخی مشکلات این باشگاه از بین برود.

* پس از دقایقی بخش بیشتری از ورزشگاه دراختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت تا نزدیک به 2 هزار نفر از طرفداران این تیم در ورزشگاه مستقر شوند.

* هواداران نساجی نیز برای احترام به تیم میزبان، پرسپولیس را تشویق می‌کردند. هواداران پرسپولیس هم یکصدا شعار نساجی نساجی سر دادند.

* در اقدامی عجیب برخی مأموران انتظامی ورزشگاه وطنی مدعی شدند خبرنگارانی که از تهران به مازندران آمدند باید کارت‌های مکمل دراختیار داشته باشند به همین دلیل مانع حضور آنها در کنار زمین شدند.

*با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود تنها 60 درصد ورزشگاه پر می‌شود در 3 ساعت مانده به شروع بازی 80 درصد استادیوم وطنی تکمیل شد.

*بازداشت ۲ هوادار نساجی، سبب درگیری برخی هواداران این تیم با نیروی انتظامی شد.

*سرود قهرمانی پرسپولیس و تشویق یحیی گل محمدی در ورزشگاه و پشت استادیوم بارها طنین انداز شد.

*هواداران پرسپولیس پس از دقایقی در پاسخ به تشویق ایسلندی هواداران نساجی، شعار سرور استقلاله سر دادند. یک طرف ورزشگاه شعار نساجی و طرف دیگر شعار سرور استقلاله می دهند.

* سکوی قهرمانی سرخپوشان نیز در کنار زمین در حال آماده‌سازی است تا در صورت قهرمانی پرسپولیس، شاگردان گل محمدی جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه شهید وطنی برگزار کنند.

ناظر بازی نساجی و پرسپولیس توضیحاتی درمورد دلیل افزایش ظرفیت تماشاگران متعلق به سرخ‌پوشان پایتخت ارائه کرد‌.

داود رفعتی درمورد آخرین شرایط ورزشگاه وطنی برای میزبانی از دیدار نساجی و پرسپولیس، اظهار داشت: وضعیت بسیار خوب است و باید از تلاش‌های نیروی انتظامی تشکر کنم. جو بسیار خوب و لذت‌بخشی حاکم است و امیدوارم بازی هم تا انتها بسیار خوب برگزار شود تا اگر قرار شد جام قهرمانی را این جا تحویل بدهیم، شرایط خوب باشد.

وی درمورد دلیل افزایش تعداد هواداران پرسپولیس از ۶۰۰ به حدود ۳ هزار نفر، عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با یگان ویژه در شب گذشته قرار شد در صورت ازدحام جمعیت، این موضوع را یگان تشخیص بدهد.

ناظر بازی نساجی و پرسپولیس درخصوص چالش‌هایش در استادیوم وطنی، توضیح داد: خیلی هواداران نساجی که فوتبالی هستند و فهم بالایی دارند، دوست دارم. با آنها خیلی راحت هستم. همان همسایه ‌های معروف(اشاره به هواداران نساجی که برای تماشای بازی این تیم روی شیروانی خانه کنار ورزشگاه وطنی می‌نشستند) هم اکنون در VIP می‌نشینند.

رفعتی درمورد خداحافظی اش پس از پایان این بازی گفت: ان‌شاءالله از فردا مسئولیتی در سازمان لیگ ندارم.

وی درخصوص دلیل این تصمیمش، گفت: اگر بخواهم دلیلش را بگویم، قطعا دلخوری‌هایی وجود داشته که نمی‌خواهم بازش کنم‌ زیرا یک خانواده هستیم اما تصمیم گرفتم دیگر ادامه ندهم. البته از فوتبال جدا نخواهم شد و در کنار فوتبال همیشه می‌مانم. ما فوتبالی‌ها می‌دانیم فوتبال در خون ما است و نمی‌توانیم از آن کنار برویم اما در این وضعیت دیگر کار نمی‌کنم. این آخرین بازی من به عنوان ناظر است اما بعدها در پست دیگری فعالیت خواهم کرد.

این ناظر فوتبال درخصوص اینکه آیا در ماه های اخیر خسته شده بود، گفت: قطعا خسته شده بودم اما مهم‌ترین بحث بی‌انگیزگی من است. این موضوع بد است و اگر در هر کاری بی‌انگیزه باشید، کارایی لازم را ندارید.

رفعتی درمورد اینکه عملکرد چه فرد یا افرادی باعث بی‌انگیزگی اش شده است، گفت: نمی‌توانم بگویم زیرا بحث خانوادگی است. مثل این می‌ماند از بچه خود ناراحت باشم اما نمی‌توانم جزئیات را بگویم‌‌. در کل آن حرمت حفظ نشد و من راضی نبودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)