رئیس هیات فوتبال اصفهان گفت:یکی از منظم ترین ورزشگاههای ایران را داریم و قطعا فردا نیز شاهد میزبانی خوب اصفهان هستیم.

علی اکبر ابرقویی نژاد در رابطه با اینکه بار دیگر اعلام شده 10 درصد بیشتر از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر به هواداران پرسپولیس داده نمی شود، اظهار داشت: ما در بازی با استقلال نیز این موضوع را اعلام کردیم و دیدید که اجرایی هم شد. البته برخی از هواداران استقلال بعد از اینکه آن 10 درصد پر شد، روی چمن های پشت دروازه نشستند چون بحث ما روی سکو است. به هر حال ما این امکان را فراهم کردیم تا هواداران میهمان در ورزشگاه حضور داشته باشند اما نه روی سکو.

وی درباره اینکه چرا وقتی سکوها خالی است باید تماشاگران در این هوای سرد روی چمن بنشینند، عنوان کرد: زمانی است که 2 باشگاه در این باره با هم تعامل می کنند و ما هم اجازه حضور آنها را روی سکوها می دهیم اما وقتی تعاملی نیست، یعنی باشگاه ذوب آهن می خواهد از میزبانی خود استفاده کند. نمی شود در چنین بازی سکوها را در اختیار جمعیتی قرار داد که علیه تیم میزبان شعار دهند.

رئیس هیات فوتبال اصفهان درباره پیش بینی اش از جمعیت حاضر در بازی فردا و اینکه مشکلی پیش نمی آید، تصریح کرد: بازهم باید تصمیم گیری در این باره را منوط به جلسه کمیسیون امنیت انتظامی و تعاملی که خود نماینده باشگاه انجام می دهد، بدانیم.

ابرقویی نژاد در واکنش به اظهارات رئیس کانون هواداران پرسپولیس مبنی بر اینکه از سوی اصفهانی ها به خاطر فحاشی علیه خلعتبری تهدید شده، گفت: این موضوعات مطرح شده، فقط حاشیه است و اصلا نباید درباره آن صحبت کنیم. مطمئن باشید که هواداران اصفهانی دنبال جبران نیستند و جو ورزشگاه فولاد شهر نیز کنترل شده است. یکی از منظم ترین ورزشگاههای ایران را داریم و قطعا فردا نیز شاهد میزبانی خوب اصفهان هستیم.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اختلافاتی که بر سر بحث سرپرستی بین وزارت ورزش و فدراسیون وجود دارد، بیان داشت: اساسنامه فدراسیون فوتبال متمایز و نسبت به سایر فدراسیون ها خاص است. هر گونه تصمیمی باید از طریق مجمع انجام پذیرد. وزیر و معاون وزیر نیز از اعضای مهم مجمع هستند اما بدانند که اگر قرار به تصمیمی باشد، باید در مجمع آن را پیشنهاد دهند تا تصویب شود. در مجمع اخیر تصویب شد که در این باره هیات رئیسه تصمیم گیری کند و آنها هم رای به حضور کفاشیان تا انتخابات داده اند.

وی در پایان گفت: 11 اردیبهشت زمان انتخابات اعلام شده و باید برنامه ریزی لازم انجام شود. مطمئن باشید که وزارت ورزش نیز خلاف قانون عمل نمی کند چون این دولت به دنبال ایجاد آرامش است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)