طالبلو باید از زمین مسابقه اخراج می شد

مرجع خبری پرسپولیس : پرويز سيار در مورد نحوه قضاوت محسن تركي در نيمه اول دربي 67 اظهار داشت: او را داور بسيار بسيار شجاع، باشرف و بي‌طرف مي‌دانم. اگر كارهايي را انجام داد كه نبايد مي‌داد، اين مسئله بايد به حساب اشتباهاتش گذاشته شود.
وي ادامه داد: در دقيقه 4، سياوش اكبرپور با آرنج به صورت بازيكن پرسپوليس كوبيد كه اين حركت خشن او حداقل جريمه‌اش يك كارت زرد بود. اما تركي به اين بازيكن تذكر هم نداد؛ آن هم درحالي كه در ابتداي مسابقه بوديم و هيچ دعوايي وجود نداشت.
اين كارشناس داوري افزود‌:‌ چند ثانيه بعد از اين حركت مهاجم پرسپوليس پشت محوطه جريمه استقلال به خطا متوقف شد كه بايد يكي اخطار به بازيكن استقلال داده مي‌شد؛ اما باز هم تركي تذكري به اين بازيكن نداد.
سيار با اشاره به اخطار اول تركي در اين مسابقه گفت: او در دقيقه 13 در حالي به بازيكن پرسپوليس اخطار داد كه آقازماني يك خطاي معمولي در ميانه ميدان انجام داد و حتي مستحق تذكر هم نبود.
تركي همچنين در دقيقه 25 يك كارت زرد به وسلي مهاجم پرسپوليس نشان داد كه اين اخطار هم درست نبود.

پرويز سيار در مورد قضاوت اين داور در نيمه دوم اظهار داشت: در دقيقه 49 پنالتي كه به نفع پرسپوليس گرفته شد، كاملا صحيح بود اما در كمال تاسف بايد بگويم كه داور نسبت به دادن كارت قرمز به طالب‌لو بي‌توجه بود. او بايد در اين دقيقه از ميدان اخراج مي شد. وي چند ثانيه قبل از اين خطاي پنالتي نيز شيث رضايي بر روي خسرو حيدري يك خطاي كاملا آشكار انجام داد، كه متاسفانه اين خطا را نگرفت و در عوض به حيدري به دليل اعتراضش كارت زرد نشان داد. در حالي كه اين اخطار صحيح نبود.
سيار با اشاره به گل استقلال عنوان كرد: گل اين تيم كاملا صحيح زده شد و آفسايد نبود و اخطار به فرهاد مجيدي و اميرحسين صادقي در دقايق 65 و 61 كاملا صحيح بود.
اين كارشناس داوري در مورد ارزيابي كلي از قضاوت تركي گفت:‌ او امروز يك داور خارجي بود و با وجود اشتباهات زيادي كه داشت حتي در تعيين نتيجه تاثيرگذار بود، اما هيچ بازيكني به تصميمات او معترض نشده بود كه اين تنها به دليل شخصيت خود تركي بود.
وي ادامه داد: من يكي از طرفداران قضاوت تركي در دربي 67 بودم و معتقد بودم كه مرادي و خداداد افشاريان نمي‌توانند اين مسابقه را قضاوت كنند اما از دست تركي و نحوه قضاوتش بسيار ناراحت هستم . او امروز اقتدار هميشگي‌اش را نداشت و اشتباهات زيادي را مرتكب شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)