پرسپولیس نیوز : علیرضا بیرانوند پرسپولیسی شد، 18 روز پیش بود که این تیتر به عنوان اولین و آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس روی خروجی رسانه ها رفت و با گذشت نزدیک به 20 روز از این خبر اتفاق جدیدی در باشگاه پرسپولیس نیفتاده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز، باشگاهی که به واسطه حضور نداشتن در جام حذفی و مشخص بودن وضعیت سرمربی اش از همه باشگاه های دیگر جلوتر بود حالا آن قدر در خواب خرگوشی فرو رفته که این مزیت خود را از دست داده، وضعیت اکثر باشگاه ها مشخص شده و شروع به انجام خریدهای خود کرده اند. با این شرایط پرسپولیس که 20 روز از تیم رقیبش جلوتر بود با انجام اولین خرید استقلال و تعیین زمان شروع تمرینات با این تیم تفاوت چندانی ندارد، یک – یک مساوی!

یک سناریو از سوی برخی محافل مطرح شده و مبنی بر این بود که از بالا دستور آمده تا مشخص شدن تکلیف استقلال فعالیت بیشتری در نقل و انتقالات انجام نشود تا فشارها از سوی هواداران تیم رقیب بیشتر نشود که البته صحت و سقم آن قابل اثبات نیست.

یک خبر دیگر هم از گوشه و کنار شنیده شده مبنی بر اینکه برخی مسئولان پرسپولیس وعده داده اند قرار است ناگهان از چند خرید به نتیجه رسیده رونمایی کنند که البته مشخص نیست این ترفند به جز نمایش تبلیغاتی چه فایده دیگری دارد.

سناریوی دیگر هم به نتیجه نرسیدن کم و بیش مذاکرات است و این که پرسپولیسی ها با همه گزینه های مورد نظر خود تا این لحظه به توافق نرسیده اند و باعث شده تا امروز به سراغ لیست های فرعی و گزینه های دوم و سوم خود بروند و همین روند مذاکرات را طولانی کرده و خریدها را متوقف کرده است.

هرچه باشد خروجی این احتمالات چیزی به جز بازارگرمی و افزایش فزاینده شایعات باقی نگذاشته و تنها می توان به این امید بست که نیمه بعدی نقل و انتقالات چهره دگرگونی نسبت به روزهای اولیه آن داشته باشد.

پرسپولیس به جز بازیکنان جایگزین و ذخیره، علاوه بر دروازه بانی که جذب کرده حداقل در چهار پست دیگر(مدافعان میانی، هافبک و مهاجم نوک) عناصر اصلی خود را از دست داده و نیاز به جایگزین های با کیفیت دارد و این تصور که با هر نوع خریدی این فصل را می تواند سپری کند خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

*حسن مهدوی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)