پرسپولیس نیوز : مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه استعفایش از این پُست صوری نبوده است، گفت: فعلا برنامه خاصی ندارم به جز اینکه باشگاه را تا زمان واگذاری هدایت کنم.

حمیدرضا سیاسی درباره استعفایش در هیات مدیره پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من روز گذشته استعفایم را تقدیم هیات مدیره کردم ولی چون چیز زیادی از فصل باقی نمانده و از طرف دیگر باشگاه هم یک مقدار مشکلات مالی دارد، قرار شد فعلا در کنار نژادفلاح (قائم مقام باشگاه) باشم تا اگر مشکل مالی بود، کمک کنم.

وی افزود: مجمع باید درباره استعفای من تصمیم بگیرد ولی در این فاصله کوتاه باقی مانده تا پایان فصل، هیچ مدیری نمی‌تواند برای باشگاه برنامه ریزی کند. باید اجازه داد این چند بازی هم بگذرد. ضمن اینکه باشگاه مشکلاتی هم دارد که باید رفع شود.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که نظر امیررضا خادم و مجمع باشگاه پرسپولیس درباره استعفایش چیست، گفت: خادم که از نظر مجمع خبر ندارد. با این حال ایشان خودش معتقد است وقتی یک مدیر با بودنش در یک مجموعه حواشی و حساسیت ایجاد می‌کند، باید تجدید نظر کرد.

سیاسی با بیان اینکه صبح امروز (دوشنبه) در باشگاه حضور یافته است، گفت: قبول استعفایم دست خودم نیست و سیستم در اینباره تصمیم می‌گیرد. در هر صورت من تا زمانی که در پرسپولیس هستم، کمک می‌کنم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر حساسیت محمدحسین نژادفلاح از حضور وی در باشگاه، تاکید کرد: شاید نژادفلاح مرا نمی‌شناخته است. حساسیت‌های شخصی را باید کنار گذاشت و به فکر باشگاه بود تا مشکلاتش حل شود.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود استعفایش صوری بوده و تا پایان فصل در پرسپولیس ماندنی است، یادآور شد: من روز گذشته رسما استعفا دادم و منظورتان را از صوری بودن متوجه نمی‌شوم.

سیاسی همچنین در پاسخ به این سئوال که «برنامه شما در این مدت کوتاه برای باشگاه چه خواهد بود؟» اظهار کرد: من برنامه خاصی ندارم به جز اینکه باشگاه را تا زمان واگذاری به بخش خصوصی هدایت و مشکلات را برطرف کنم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسد وزارت ورزش به دنبال استفاده ابزاری از وی می‌باشد، گفت: اگر با این دید نگاه کنید که همه چیز استفاده ابزاری می‌شود. من خودم احساس می‌کنم که در این وضعیت باید به پرسپولیس کم کنم. اگر همه ما ادعا می‌کنیم پرسپولیس را دوست داریم، باید کمک کنیم. موفقیت پرسپولیس برای من بیشتر از هر چیزی ارزش دارد.

سیاسی در پایان با اعلام بی اطلاعی از وضعیت اسپانسر باشگاه، درباره مشکل مالی برانکو ایوانکوویچ و ناراحتی سرمربی سرخپوشان هم تصریح کرد: من در جریان این مشکل نیستم. ابتدا باید نژادفلاح را ببینم و بعد در اینباره صحبت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)