پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درباره حضور امیر عابدینی در پرسپولیس چیزی نشنیده‌ام و راجع به این مدیر هم چیزی نمی‌دانم.

حمیدرضا سیاسی در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: خوشبختانه از شرایط پرسپولیس راضی هستم و تیم هم وضعیت خوبی دارد و فکر می‌کنم در آینده بهتر از این هم خواهیم شد.

وی درباره حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس هم ادامه داد: اگر این بازیکن تمایل داشته باشد به پرسپولیس برگردد. هر کاری می‌کنم او را دوباره با پیراهن پرسپولیس ببینیم اما باید بگویم هنوز نتوانسته‌ام علی کریمی را پیدا کنم و با او در خصوص بازگشتش به پرسپولیس صحبت‌هایی انجام دهم.

سیاسی درباره دیدار این هفته پرسپولیس درباره استقلال خوزستان اظهار داشت: شک نکنید که پرسپولیس این بازی رامی‌برد چرا که ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و روز پنجشنبه هم فقط سه امتیاز را می‌خواهیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا از انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی این تیم رضایت دارد یا نه،‌افزود: از انتخاب درخشان ناراضی نیستم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشته است هر چند که اگر اهل فن بیشتر دقت کنند متوجه خواهند شد پرسپولیس رشد محسوسی داشته است.

سیاسی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود او 8 نفر از کارمندان پرسپولیس را اخراج کرده تا کارمندان خودش را به این باشگاه بیاورد، افزود: درباره اخراج هیچ کسی نقش نداشتم و اطلاعی هم از این موضوع ندارم. پرسپولیس سرپرست دارد و باشگاه را سرپرست اداره می‌کند و نقش من در هیأت مدیره است اما من حتی نمی‌دانم چه کسانی در باشگاه پرسپولیس کار می‌کنند. از اخراج این 8 نفر هم هیچ اطلاعی ندارم.

وی درباره انتخاب مدیرعامل پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود احتمال دارد خود سیاسی مدیرعامل این باشگاه شود، اظهار داشت: سه‌شنبه آینده اعضای هیأت مدیره دور هم جمع می‌شوند و درباره بحث انتخاب مدیرعامل هم مواردی را مطرح می‌کنیم اما باید ببینیم که به توافق می‌رسیم یا نه. اما درباره مدیرعاملی خودم باید بگویم این مسئله را جدی نگیرید.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعه حضور امیر عابدینی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بحث حضور امیر عابدینی را نمی‌دانم و راجع به ایشان هم چیزی نشنیده‌ام.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)