پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خطاب به کادر فنی و بازیکنان گفت: از شما توقع داریم از حیثیت پرسپولیس مردانه دفاع کنید و به هیچ چیز جز موفقیت و قهرمانی فکر نکنید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا سیاسی امروز در جلسه تقدیر و تشکر از کادر فنی و بازیکنان و کسب 7 امتیاز از سه بازی انجام شده، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از زحمات علی دایی، کادر فنی و بازیکنان ارزنده پرسپولیس تقدیر و تشکر کنم که با تمام وجود کار خود را انجام دادند. دایی چهره ارزشمند ورزش کشور است و شما نیز دسترنج او هستید.

وی افزود: تیم پرسپولیس نیاز به یک تغییر تاکتیک داشت تا با قدرت مضاعف در مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد. ضمن اینکه پیش از این تیم با بدشانسی، برخی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست داد و باشگاه برای موفقیت پرسپولیس دست به اقداماتی زد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تصریح کرد: حمید درخشان از خانواده پرسپولیس است و با توجه به تجربه، تخصص و بهره‌گیری از تجارب همکاران خود در کادر فنی و همچنین تلاش بازیکنان تیم را هدایت می‌کند. من بر این باورم که حتی پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم و بازیکنان را در اختیار دارد و ما هدفی جز قهرمانی در لیگ و حضوری شایسته در لیگ آسیا نخواهیم داشت.

سیاسی در خصوص قراردادهای فصل گذشته و فصل جاری خطاب به اعضای تیم گفت: کادر فنی، بازیکنان و عوامل اجرایی تیم هیچ دغدغه‌ای در این مورد نداشته باشند. طبق هماهنگی و نشست‌های برگزار شده، تمامی مطالبات فصل پیش و فصل جاری طبق قراردادهای منعقد شده حتی قراردادهای فصل گذشته، طبق اعلام رویانیان در شرایط مشخص، پرداخت خواهد شد و هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد. برنامه ما برای پرداخت‌ها به صورت هفتگی انجام می‌شود.

سیاسی در مورد توانایی‌های کادر فنی و بازیکنان گفت: به اعتقاد من توانایی شما بیش از اینهاست و شما می‌توانید پرسپولیس را به قله‌های موفقیت برسانید. ما در باشگاه از شما حمایت می‌کنیم و در جبهه‌ای دیگر برای آرامش و تقویت تیم، تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست اما فراموش نکنید که مسائل اخلاقی و پهلوانی برای ما از همه چیز مهم‌تر و ارزشمندتر است. جوانان و هواداران ما شما را الگوی خود قرار می‌دهند و از اخلاق، منش اجتماعی و ظاهر و شخصیت شما الگوبرداری می‌کنند و این موضوعات برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: برای کادر فنی، بازیکنان و تیم محبوب پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم و از شما می‌خواهیم تا پایان فصل به همین شکل در تمرینات و مسابقات شرکت کرده و دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد کنید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)