پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چنانچه پول کافی باشد، می‌توانیم با سیدجلال حسینی تمدید کنیم.

حمید سیاسی در مورد تصمیمات هیأت مدیره که منجر به بسته بودن دست علیرضا رحیمی شده، گفت: رحیمی در باشگاه پرسپولیس نه دستش باز است و نه دستش بسته بالاخره هیأت مدیره مصوباتی دارد و بر اساس تائیدیه دست او باز و یا بسته می‌شود.

وی افزود: وقتی رحیمی به هیأت مدیره گزارش می‌دهد و هیأت مدیره آن را بررسی می‌کند تا طبق داشته‌هایش تصمیم‌گیری شود. قطعا مهمتر از همه چیز برای ما آینده پرسپولیس است نه گذشته. ما اگر پول مختصری باشد ترجیح می‌دهیم آن را برای آینده هزینه کنیم نه برای بدهی‌های قبلی. شما هم باشید همین کار را انجام خواهد داد.

سیاسی ادامه داد: ما بده‌های قبلی زیادی داریم، ما که آنها را به وجود نیاورده‌ایم ولی آنها را انجام می‌دهیم. پس بازیکنان هم باید در این زمینه ما را درک کنند.

وی در پاسخ به سؤالی که با این حرف‌ها سیدجلال حسینی که از فصل قبل طلب دارند چه بلایی سرشان می‌آید، گفت:‌ما اگر پول داشته باشیم و بتوانیم قطعا سیدجلال را باز هم به خاطر بازی‌های خوبش و تاثیرگذاری‌اش جذب می‌کنیم اما اگر پول نباشد و سیدجلال را جذب کنیم اما نتوانیم کاری کنیم باز هم خجالت زده خواهیم شد. البته این موضوع در اختیار سرمربی و مدیرعامل است و آنها باید تصمیم‌ بگیرند. ما باید اندازه جیب‌مان کار را رو به جلو ببریم. بالاخره شرایط خاصی در باشگاه حکمفرماست.

وی در پاسخ به سؤالی که گفته می‌شود احتمال آمدن حسین هدایتی به پرسپولیس به جای حمید استیلی وجود دارد، گفت: در مورد آمدن یا نیامدن هدایتی وزیر همه چیز را تشخیص می‌دهد و هیچ احتیاجی به نظر ما ندارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)